בכר:"שמח שהראנו את היכולת שלנו"
(ONE)
חגיגות במכבי חיפה לאחר ה-1:5 הענק אתמול (רביעי) בדרבי בשמינית גמר גביע המדינה על הפועל חיפה. האלופה שלטה לאורך כל המשחק מלבד 15 דקות קצת לחוצות, לאחר שהאדומים הצליחו לצמק את התוצאה, אך בכר הכניס את אצילי ופיירו ואז היה קל יותר לירוקים לפרק את האדומים.
הקבוצה של בכר עשתה ככל העולה על רוחה על כר הדשא, שיחקה הרבה יותר טוב מאשר ראינו אותה במשחק העונה בתחילת השבוע, יזמה, שלטה והגיעה למצבים רבים אודות לצמד הקשרים נטע לביא (שכבש את הראשון האחד ממשחקיו האחרונים בירוק ככל הנראה) ודולב חזיזה, שבישל את השניים הראשונים, והוכיח שמדובר בחיזוק הכי טוב שבכל יכל לקבל לינואר לאחר שנעדר תקופה ממושכת בעקבות פציעה.
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
חגיגה בירוק. שחקני מכבי חיפה בסיום
(צילום: אלעד גרשגורן)
לביא היה פשוט ענק, חילץ כל כדור והוכיח כמה חיפה זקוקה לו וזו תהיה אבידה אם העסקה מול היפנים תיסגר, השער האדיר שלו היה בונוס גדול מבחינתו ויתכן כי אתמול זה היה משחק הבית האחרון שלו בירוק. בכר הצהיר אתמול כי הקפטן ישחק גם מול נס ציונה במחזור הקרוב ול-ynet ספורט נודע כי מכבי חיפה תנסה להשאיר את הקפטן למשחק מול מכבי ת"א בעוד שבועיים וחצי, זאת במידה והעסקה מול היפנים תיסגר.
"שלטנו במשחק ללא עוררין, השליטה שלנו הייתה מוחלטת", אמר שחקן בקבוצה בסיום. "שיחקנו נהדר עם כדורגל מהנה במרבית הדקות והוכחנו לא מהיום שחיפה ירוקה". העידוד המסיבי של הקהל הירוק לא הותיר ספק בנוגע לשאלה הקבוצה הבכירה בעיר. 27 אלף ירוקים נתנו לקבוצתם אווירה נהדרת, אך המנצחת צפויה לספוג עונש בעקבות הדלקת אמצעי פירוטכניקה עם שריקת הפתיחה.