ביום שלישי תתמודד מכבי חיפה מול חמרון ספטנס המלטזית בפתיחת סיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות, אבל לשם היא תגיע אחרי ההפסד אתמול (רביעי) 1:0 לסט. פולטן מהליגה האוסטרית השנייה - במשחקה השלישי במחנה האימונים.
הירוקים מבינים כי היכולת שהציגו במהלך משחקי האימון לא תספיק להם בסיבובים הבאים באירופה, אך זוכרים היטב שגם בקיץ שעבר הקבוצה לא נצצה בהכנה. מאמן הקבוצה, מסאי דגו, ניסה לא מעט שחקנים, מערכים ותפקודים שונים של שחקניו במהלך המחנה, אך נראה שהוא מבין כי יהיה חייב לחזק את הסגל בלפחות שלושה שחקנים חדשים.
1 צפייה בגלריה
אימון מכבי חיפה
אימון מכבי חיפה
יכולת פושרת. שחקני מכבי חיפה
(צילום: באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה)
"אנחנו מתקדמים, הקבוצה עברה לא מעט שינויים הקיץ ולוקח זמן להתחבר. יש עוד הרבה מה לשפר, אבל האווירה והתחושות טובות", אמר שחקן בקבוצה.
נשיא הירוקים, יעקב שחר, שוחח במהלך מחנה האימונים עם דיא סבע והשאלה שנותרה פתוחה האם הכוכב יחתום על חוזה חדש ומשודרג בחיפה או שיעבור להצעה שיש לו ביד מאנקרגוצ'ו הטורקית. שחר הבהיר לסבע שהוא רואה בו שחקן מאוד משמעותי ומאוד רוצה שיישאר. ההצעה הגבוהה שניתנה לסבע מחיפה: 500 אלף דולר לעונה ומענק חתימה שמן. בחיפה מתכוונים לדרוש מהחלוץ תשובה סופית תוך שבוע על מנת לדעת איך לתכנן את המשך העונה.
גל אלברמן וצוות הסקואטים של המועדון ממשיכים בחיפושים אחרי קשר אחורי זר, כאשר לא מעט מעומדים ירדו מהפרק בתקופה האחרונה. הישאם לאיוס ומתן בלטקסה גם הם על הכוונת של הירוקים.