לאחר הפסקת אימון הפועל ת"א הבוקר (שישי) בעקבות התפרעות אוהדי הפועל ת"א, הבעלים דייויד מינצברג פירסם הודעה בה ביקש מהאוהדים להזדהות ותקף את התנהלותם.
"לצערי הרב, ביום רביעי ושישי הגיעו קבוצות קטנות של אנשים למתקן האימונים ושיבשו את אימוני הקבוצה, זאת לאחר שגם נזרקו אבוקות על המגרש בשני המשחקים האחרונים שלנו", כתב מינצברג.
1 צפייה בגלריה
דיוויד מינצברג
דיוויד מינצברג
" העברת ביקורת מקובלת. אלימות, הטרדה ו-ונדליזם, לא". דיוויד מינצברג
(צילום: יריב כץ)
"המעשים הללו פוגעים במועדון. הפגיעה במתקן האימונים שלנו - והכסף שאנו נאלצים להוציא כעת על חיזוק מערך אבטחה וחקירת המקרים, מוסיפים להתחייבויות הכספיות של המועדון ומאלצות אותנו לחסוך בהוצאות בתחומים אחרים. זריקת אבוקות על המגרש במהלך משחקים עלולה להוביל לעונשים כספיים, הרחקות ממשחקי חוץ, הרחקות/מעצרים, ואפילו הפחתת נקודות".
מינצברג קרא לאוהדים להזדהות: "אנו מבקשים מהאנשים שביצעו את המעשים הללו לפנות לראש מערך קשרי האוהדים, שביט אלימלך - ולהזדהות, כדי שנוכל למצוא פתרון ביחד.אם זה לא יקרה, ניאלץ להשקיע משאבים נוספים בזיהוי אותם אנשים והם יישאו באחריות".
לסיום כתב: "לאחרונה ערכנו פורום אוהדים וגם מונה ראש מערך קשרי אוהדים (שביט אלימלך) במטרה לחזק את הקשר עם הקהל ולתת לאוהדים אפשרות לקשר ישיר עם המועדון. קיבלנו משוב נהדר דרך התוכניות הללו מאוהדים רבים וזה נותן לנו עוד מוטיבציה להמשיך בדרך הזו. העברת ביקורת מקובלת. אלימות, הטרדה ו-ונדליזם, לא. כשזה קורה זה פוגע בקבוצה, פוגע בשחקנים ופוגע במשמעות ובערכים החשובים שהפועל תל אביב מושתתת עליהם, וזה חשוב עכשיו, יותר מתמיד".
כזכור, כ-30 מאוהדים האדומים לאימון הקבוצה במתחם חודורוב לקראת משחק הגביע מחר (15:00) מול הפועל ירושלים, הדליקו אבוקות, זרקו זיקוקים לדשא, וקיללו וקראו לפטר את מנהל מחלקת הכדורגל חן סול והמאמן בורחה למה - מה שגרם להפסקת האימון לפני סיומו המתוכנן. אחד מהזיקוקים כמעט ופגע בכוכב הקבוצה, עומרי אלטמן.