אחרי שחבריו למכבי חיפה חמזה שיבלי וענאן חלאיילי עשו זאת, גם קשר נבחרת ישראל מחמוד ג'אבר התייחס היום (רביעי) ברשתות החברתיות למעשי הזוועה שהתרחשו בשבת האחרונה, בעוטף עזה, על ידי חמאס.
"אין ספק שמה שקרה בשבת תפס את כולנו לא מוכנים", כתב ג'אבר בסטורי באינסטגרם. "מה ששמענו ומה שראינו הוא הרבה יותר גדול ממה שאנחנו יכולים להכיל. וכמו שזה שיתק את המדינה, זה שיתק אותנו האזרחים הקטנים".
1 צפייה בגלריה
מחמוד ג'אבר
מחמוד ג'אבר
"שהסיוט ייגמר במהרה". ג'אבר
(צילום: עוז מועלם)
"אני בוגר פנימיית כפר גלים שבחיפה, כולם יודעים מי ומה אני", הדגיש הקשר. "מצער אותי מאוד שהאזרחות והנאמנות שלי עומדים במבחן. אני מחבק את כל האוהדים האהובים שלנו, מקווה שנדע רק ימים טובים ושהסיוט הזה ייגמר במהרה".
זמן לאחר מכן הגיעה גם תגובתו של דיא סבע. "כולנו עוברים ימים לא פשוטים, התמונות והמראות הם קשים. כאב גדול, מתפללים לימים של שקט", כתב חלוץ מכבי חיפה.
אחרי התגובה של חלאילי אתמול ("כואב לי מאוד על הרצח הנתעב שבוצע, מתפלל לימים טובים יותר"), כדורסלן העבר עידו קוזי'קרו כתב הלילה: "קראתי את הפוסט המרגש של שחקן הנבחרת ומכבי חיפה ואני רוצה לומר לכם שזאת הזדמנות לכל הספורטאים מהחברה הערבית לבנות גשרים שהפוליטיקאים הערבים מחרבים פה שנים. אתם חלק מהמדינה".