נבחרת ישראל עד גיל 20 תלויה רק בעצמה: ניצחון הלילה (24:00) מול יפן במשחקה השלישי והאחרון בשלב הבתים שווה כרטיס לשמינית גמר המונדיאליטו. תיקו ומטה, לעומת זאת, יוביל להדחה.
שני הבתים הראשונים בטורניר מתוך שישה הסתיימו הלילה, ולאחר המשחקים נקבע כי לפחות ארבע נבחרות יסיימו במקום השלישי עם שלוש נקודות ומעלה. לאור העובדה שלישראל יש נקודה אחת עד כה, המשמעות ברורה: רק ניצחון על יפן יוכל להעלות אותה שלב, מהמקום השני או השלישי. כזכור, שתי הראשונות מכל בית עולות לשמינית הגמר. אליהן יצטרפו ארבע הנבחרות הטובות ביותר מבין שש הנבחרות שסיימו במקום השלישי.
2 צפייה בגלריה
תורג'מן חוגג
תורג'מן חוגג
ניצחון שווה כרטיס לשמינית הגמר. שחקני נבחרת ישראל
(צילום: LUIS ROBAYO / AFP)
אחרי ה-2:1 לקולומביה וה-1:1 מול סנגל, לחבורה של אופיר חיים יש נקודה אחת. קולומביה מוליכה את הבית עם שש נקודות, יפן אחריה עם שלוש נקודות. אם ישראל תנצח את יפן וסנגל תמעד מול קולומביה - סגנית אלופת אירופה תעלה מהמקום השני ותפגוש בשמינית הגמר את אוזבקיסטן.
ניצחון גם של ישראל וגם של סנגל (לשתיהן יחס שערים של 1-) יוביל לשוויון נקודות במקום השני, לכן מי שתשיג את הסגנות היא זו שתהנה מהפרש שערים טוב יותר. אגב, אם ישראל תסיים לבסוף במקום השלישי - היא תוכל לפגוש את ארגנטינה, מארחת הטורניר.