מכבי חיפה סיימה את העונה בצורה נהדרת עם 0:5 ענק על הפועל ירושלים בסמי עופר והניפה את צלחת אליפות השלישית ברציפות. בסיום המשחק, המאמן ברק בכר דיבר על המעבר לכוכב האדום בלגרד, אצלה חתם לשלוש שנים.
"יש להם קהל ואיצטדיון אדיר, זאת מדינה עם תרבות של ספורט", אמר בכר. "זאת הקבוצה של המדינה. אני בא להיות מי שאני. ומאמין שאני גם אצליח. היו לי שבועיים שבהם התלבטתי מאוד, אבל הרגשתי שאני צריך לעזוב עכשיו. מסרביה אפשר להתקדם לאירופה. בליגת האלופות נהיה אנדרדוג, אבל אני מאמין שנוכל לעשות דברים יפים. אני עובר לסרביה כדי להתקדם, חתמתי שם לשלוש שנים. אני רוצה להגיע לאחת הליגות הגדולות באירופה, אני בקשר טוב עם האנשים שם ואנחנו מתכננים את העונה הבאה, אטוס שם בעוד חודש כדי להתחיל בהכנות".
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר. נפרד מהקבוצה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
יעקב שחר וברק בכר
יעקב שחר וברק בכר
יעקב שחר ובכר בטקס הפרידה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
יעקב שחר וברק בכר
יעקב שחר וברק בכר
משחק אחרון בחיפה ואולי בישראל. בכר
(צילום: עוז מועלם)
"אחרי הניצחון על אשדוד התפרקתי כי כבר הייתי סגור בכוכב האדום", אמר בכר על הפרידה ממכבי חיפה, "המועדון הזה היה כמו הבית שלי. אנחנו הולכים לחגוג את האליפות כמו שצריך. אני מאחל למועדון להמשיך בדרך הזו".
על העתיד של מכבי חיפה: "יש פה בסיס מצוין ויתרון גדול מאוד למי שימשיך אותי. המערכת פה מאוד חזקה ותיתן למאמן הבא את כל הכלים להצליח ותהיה פה המשכיות. גם כשהגעתי לקרית שמונה ובאר שבע היו ביקורות. ביקורות תמיד יהיו, יש פה מערכת חזקה שתיתן את הכלים למאמן החדש להצליח ואין סיבה שלא יצליח".