בהפועל באר-שבע חזרו לחייך אתמול (שני) בעקבות הניצחון 0:2 על בני ריינה שהגיע לאחר שני משחקים בהם השיגה הקבוצה נקודה אחת בלבד. החבורה של ברדה השתלטה מחדש על המקום השני וכעת מטרתה היא לנצח את שני המשחקים שנותרו לה, מול חדרה וקריית שמונה.
אליניב ברדה נאלץ אתמול להסתדר עם סגל דל מאוד ולכן כלל בסגל שני שחקנים מקבוצת הנוער - רועי ממן ואמיר גנח. במהלך המשחק הסגל דולל אף יותר עם פציעתו של אביב סולומון שפתח במקומו של הלדר לופס המוצהב. סולומון, שלא קיבל הרבה הזמנויות מאז הצטרף בעונה שעברה, נראה טוב ואף החל במהלך שהוביל לשער היתרון של קבוצתו, אך לאחר מכן התלונן על פציעה בברכו, שהתבררה בסופו של דבר כקרע ברצועה הצולבת. כעת לבאר-שבע נשאר בסגל מגן שמאלי טבעי אחד בלבד, הלדר לופס, שמרבה לספוג כרטיסים צהובים. העונה הוא ספג כבר לא פחות מעשרה צהובים ואם יספוג שניים נוספים הוא יעדר ממשחק נוסף, כפי שקרה לו פעמיים כבר העונה.
1 צפייה בגלריה
רונאלדו הברזילאי עם אלמנתו של פלה מרסיה אאוקי בטקס The Best של פיפ"א
רונאלדו הברזילאי עם אלמנתו של פלה מרסיה אאוקי בטקס The Best של פיפ"א
שבו למסלול. שחקני באר-שבע חוגגים
(צילום: הרצל יוסף)
אור דדיה, מגן ימני, נכנס בתור מגן שמאלי על חשבון סולומון, ניכר עליו שהתפקיד זר לו, אך במועדון החמיאו לו על כך. לקראת הסיום ערך הופעת בכורה הבלם הצעיר אמיר אריאלי. בסיום הפיץ חברו לקבוצה, רותם חטואל, סרטון בו נראה אריאלי בן ה-19 שהצטרף בחלון העברות הנוכחי ממחלקת הנוער של ברנסלי האנגלית, נואם בפני חבריו בסיום המשחק ומספר על החוויה שלו לשחק לראשונה משחק רשמי בבוגרים.
שגיב יחזקאל, שחזר אתמול להרכב לאחר שהחלים מפציעה ובישל את השער השני, ספג לקראת הסיום כרטיס צהוב מכוון, שהיה החמישי שלו העונה בליגה. בכך דאג יחזקאל שהוא ירצה את העונש נגד עירוני קריית שמונה ויגיע לפלייאוף ללא חשש מהשעיה.
אדריאן פאון, שעשה את ההבדל אתמול כשכבש צמד, תופקד מתחת לחלוץ ולא כשחקן אגף כפי שהוא מוצב בדרך כלל, ונראה שהוא יקבל יותר הזדמנויות בתפקיד הזה. לקראת המשחק נגד הפועל חדרה בשבת יחזרו לסגל רועי גורדנה והלדר כמו גם שי אליאס שהיה חולה אתמול, ונראה שהמלחמה על מקום בהרכב ובסגל שוב תגדל.

סכסוך ביציעים

חלק מהאוהדים ביציע הדרומי החליטו אתמול לא להצטרף לשירי העידוד של ארגון האוהדים. מדובר באקט שנבע מסכסוך שקיים בין האוהדים ביציע של האולטראס על רקע החלטת ארגון האוהדים העונה להניף דגלים ביציע תוך כדי משחקים. חלק מהאוהדים טוענים שהדגלים מסתירים להם את המתרחש על כר הדשא וביקשו מארגון האוהדים להפסיק לעשות זאת. הארגון מסרב בעקשנות ונוצר סכסוך שמשפיע על איכות העידוד באיצטדיון טוטו טרנר העונה.
פורסם לראשונה: 06:42, 28.02.23