באיירן מינכן לא מוותרת על הארי קיין: ב-BBC וב-ESPN דווח כי אלופת גרמניה הציעה לא פחות מ-100 מיליון אירו על חלוץ טוטנהאם וקפטן נבחרת אנגליה, אבל טוטנהאם סירבה להצעה.
על פי הדיווחים, באיירן "תעשה הכל" כדי להחתים את קיין בן ה-30, שנמצא בשנה האחרונה לחוזה שלו. אמנם אם העסקה לא תצא לפועל בקרוב, היא תנסה להביא חלוץ אחר. היא הגדילה את הצעתה מ-80 מיליון אירו ל-100 מיליון, ועוד 10 מיליון אירו על בונוסים שונים. אולם כאמור כרגע טוטנהאם מסרבת. הספרס עדיין מקווים כי קיין יחתום על חוזה חדש עד קיץ 2025, וחושבים שהם לא יצליחו למצוא חלוץ בכיר במקומו עד סוף החלון.
2 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
הארי קיין. הסאגה של הקיץ
(REUTERS/Paul Childs)
2 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
הארי קיין מנופף לקהל הביתי
(REUTERS/Paul Childs)
קיין כבש רביעייה במשחק אימון מול שחטאר דונייצק ביום ראשון האחרון (1:5 לספרס). מנג'ר טוטנהאם אנג'ה פוסטקוגלו התבטא בנושא אחרי המשחק: "כולם מודאגים מהסיטואציה עם קיין, ככה זה ימשיך עד שיהיה שינוי למרות שאני חושב שזה לא טוב לאף אחד מהצדדים. ראיתם היום כמה הארי מעורב בקבוצה שלנו, אני בינתיים עובד עם מה שיש לי".
על פי ESPN, לקיין אין שום כוונה להאריך את החוזה שלו בטוטנהאם מעבר לסוף העונה הנוכחית, כך שהוא יוכל לעזוב אותה בקיץ הבא בחינם. בטוטנהאם מקווים שהוא יהנה תחת המנג'ר החדש ואולי ישנה את דעתו.