המגן השמאלי אבו דוסו חתם בהפועל תל אביב לעונה אחת עם אופציה לשתי עונות נוספות ויצטרף אל הסגל של קובי רפואה. דוסו בן ה-26 מחוף השנהב רשם 61 הופעות בהפועל ראשון לציון בשתי העונות האחרונות וכבש גם שני שערים. אבו דוסו אמור להיות הזר השישי של הקבוצה כשהכוונה היא להחתים גם בלם זר.
הפועל תל אביב עומדת להגיע הקיץ לכמות המינויים השנייה בגודלה בתולדות המועדון. האדומים צפויים לחצות כבר במהלך השבוע את רף 10,000 המינויים - הכי הרבה שמכרו בשמונה השנים האחרונות.
למרות מחאות מסוימות מצד הקהל האדום על רכש לא מספק, האוהדים של הפועל תל אביב הצביעו ברגליים ועד הם קנו כ-9,300 מינויים. לפי הערכות המספר הזה יגיע לחמש ספרות עוד השבוע, מה שיניב לה הכנסה ענקית שמצטרפת למכירות שביצעה בקיץ והכניסו לקופת המועדון כ-13 מיליון שקל. הפועל תל אביב רוצה להשלים את הסגל עם חיזוק של בלם זר ומגן שמאלי ישראלי, אחרי שכבר החתימה את יהב גורפינקל.
1 צפייה בגלריה
אבו דוסו שחקן הפועל תל אביב
אבו דוסו שחקן הפועל תל אביב
מגיע לחזק את החלק האחורי. אבו דוסו
(צילום: אתר הפועל תל אביב)
במקביל, הקבוצה צפויה לעבור היום בבקרה. לבקשת הבקרה, הפועל ת"א הפקידה בחשבון נאמנות את הסכום שהיא חייבת למאור בוזגלו. הכספים יופשרו רק אחרי הדיון בבית המשפט האזורי לעבודה, שייערך בעוד חודשיים. כל זאת עשוי להידחות, אם המועדון יערער על פסק הדין.