אושר דוידה בדרך חזרה לליגת העל. לאחר שפורסם בתקשורת הבלגית כי שחקן ההתקפה צפוי לעזוב בקרוב את קבוצתו סטנדרד ליאז', ולחתום במכבי ת"א לחוזה ארוך טווח - השחקן נחת בארץ לקראת חתימה בקבוצה של רובי קין. הבלגים דורשים עבורו 1.6 מיליון אירו - אותו סכום ששילמו עליו להפועל ת"א כשרכשו אותו בקיץ 2022. בינתיים, הספיק השחקן למחוק את פוסט הפרידה שכתב לאוהדי הפועל כשעזב.
דוידה ערך בעונה שעברה 19 הופעות במדי המועדון הבלגי ולא הצליח לכבוש. מאז החלה העונה הנוכחית בליגה הבלגית דוידה לא מצא את מקומו ולא נכלל בסגל של הקבוצה אפילו פעם אחת. הוא חתום לארבע שנים נוספות בליאז', שנחושה להיפרד ממנו.
1 צפייה בגלריה
אושר דוידה
אושר דוידה
בדרך חזרה לישראל. אושר דוידה
(צילום: BRUNO FAHY / BELGA / AFP)
כאמור, אושר דוידה, בן 22, גדל במחלקת הנוער של הפועל ת"א ועלה במדי לבוגרים בשנת 2019. בשלוש שנים במדי האדומים הוא ערך 73 הופעות בליגה במהלכן כבש 11 שערים. כעת, על פי הדיווחים בבלגיה, הוא צפוי לחזור לליגת העל ולחתום דווקא ביריבה העירונית של הקבוצה בה צמח. לדוידה יש גם 15 הופעות במדי הנבחרת הצעירה של ישראל (עד גיל 21), במהלכן כבש שער אחד.
כזכור, מכבי ת"א בדרך להיפרד מפארפה גיאגון, שלעומת הדיווח על דוידה, צפוי לעשות את הדרך ההפוכה ממנו ולחתום בליגה הבלגית - במדי שרלרואה. בחמישי הקרוב ישחקו הצהובים במשחק הגומלין מול צליה הסלובנית, כשהם עם יתרון 1:4 מהמשחק הראשון בבלומפילד.
פורסם לראשונה: 08:23, 29.08.23