מכבי ת"א דחתה לאחרונה מספר הצעות של קבוצות בכירות באירופה לשאול את אוסקר גלוך עם אפשרות לרכוש אותו בתום העונה. לכן, במידה שלא תצוץ הצעה עד לסיום מועד ההעברות בליגות הבכירות מחר (רביעי) בחצות, מי שכבש צמד ובישל בניצחון הגדול אמש על הפועל חדרה (0:6) יישאר במועדון לפחות עד ינואר.
"שלוש קבוצות בכירות באירופה פנו למכבי ת"א, והציעו לשאול את גלוך עד לתום העונה ולקבוע תג מחיר לרכוש אותו בסיום העונה", אישרו בסביבתו הקרובה של גלוך. "איאקס הייתה רצינית מאוד ודיברה עם אנשי מכבי, כשגם ברצלונה הציעה שהקשר ישחק בקבוצת המילואים ויהיה שותף לאימונים של הקבוצה הבכירה, אולם במכבי סירבו".
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
אם לא תגיע הצעה משמעותית עד רביעי בלילה, הוא יישאר במכבי ת"א. גלוך עם זהבי
(צילום: עוז מועלם)
ישנן מספר קבוצות שעוד מנסות לצרף את גלוך עד לתום מועד ההעברות באירופה מחר בחצות, כשסקאוטים מקבוצות רבות עקבו אחרי המשחק שלו במכבי ת"א נגד חדרה והתרשמו עוד יותר.
אחרי הבריחה של סטיפה פריצה, במכבי ת"א מקווים שגלוך יישאר, אלא אם כן תגיע עד מחר הצעה חסרת תקדים בעניינו. יחד עם זאת, חושבים שם בכל מקרה על חיזוק הקבוצה בשחקנים נוספים.
מי שמתקרב אל הצהובים הוא יונתן כהן, שלא נספר בפיזה, לא שיחק בשני המשחקים האחרונים ומפתיחת העונה יש לו רק שבע דקות. בסביבתו של הקשר מליגת המשנה באיטליה טענו כי הוא סיכם את תנאיו הכספיים מול מכבי ת"א וכרגע מדובר במגעים בין המועדונים. הדרישה המקורית של פיזה הייתה 2.2 מיליון אירו עבור הקשר, תג המחיר ששילמה עליו בקיץ בו עבר אליה מקריית שלום. מכבי ת"א, מנגד, הציעה מיליון אירו, ונראה כי תעלה לאזור ה-1.5 מיליון. כרגע, ההערכה בקריית שלום היא כי בסופו של דבר יימצא המתווה להחזיר גם את כהן לארץ. במכבי ת"א עוד מנסים להנחית את אלדו קאלולו מסושו כשגם בלם זר ואלי דסה עוד על הפרק.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
"התקפה מטורפת". זהבי
(צילום: עוז מועלם)
מהצד השני, מי שמיועדים לשחרור הם בראנדלי קובאס ודן ביטון, שלא שותפו אמש נגד חדרה.
"לכבוש 11 שערים גם מול קונוסים זה דבר קשה מאוד, שני המשחקים הראשונים של העונה הם מפגן כוח של מכבי ת"א לקראת הליגה", אמר אחד משחקני הקבוצה אחרי התבוסה שהנחילו לחדרה. "יש לנו התקפה מטורפת עם זהבי, יובאנוביץ', גלוך וגיאגון, שעוד לא נכנס לעניינים אפילו".
הפארסה עם סטיפה פריצה עדיין לא הסתיימה. החלוץ, שעזב את הארץ על דעת עצמו, שוהה עדיין בליאז', שטענה כי הוא הוצע לה בסכום של כחצי מיליון אירו. פריצה טען בשיחות עם ראשי המועדון הבלגי כי מבחינתו לא תהיה בעיה להשיג את השחרור ממכבי ת"א, אולם במועדון הישראלי לא מתכוונים להקל עליו ועשויים לפנות לפיפ"א על מנת שתתערב מיידית בנושא.
אנריק סאבוריט ומכבי ת"א פנו אל שרת הפנים איילת שקד במטרה להעניק למגן מעמד של תושבות.