יממה לאחר הניצחון הגדול בטדי על בית"ר ירושלים (1:3) ועם הכניסה של קבוצת הרוכשים האמריקאית, הפועל ת"א הודיעה על שורת מינויים חדשה בצוות המקצועי.
כפי שפורסם לראשונה ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet, ניק האמונד ימונה ליועץ הכדורגל הבכיר של המועדון. האמונד משמש בתפקידי ניהול מקצועי בכיר במשך שנים ארוכות במספר מועדונים באי הבריטי, ביניהם כמנהל ספורטיבי של סלטיק, רדינג ו-ווסט ברומיץ'.
2 צפייה בגלריה
ניק האמונד היועץ המקצועי של הרוכשים המיועדים של הפועל ת"א
ניק האמונד היועץ המקצועי של הרוכשים המיועדים של הפועל ת"א
רכש מעניין. האמונד
(צילום: REX)
האמונד, כאמור, מונה לפני שלוש שנים ליועץ הרכש של סלטיק והשתדרג מאוחר יותר לתפקיד מנהל הכדורגל, לצידו של המנג'ר ניל לנון. הוא הביא בין היתר למועדון הסקוטי את המגן הצרפתי כריסטופר ג'וליאן, החזיר את השוער פרייזר פורסטר, ולפני כשלוש שנים סימן את חלוץ מכבי ת"א, יונתן כהן, כמועמד להצטרף.
מיקאל פאררונס ודיוויד הרננדז מ-Soccer Services Barcelona ימונו ליועצי שיטות אימון. ה-SSB עושה שימוש בשיטת Ekkono הייחודית לה, כדי לסייע למועדונים, התאחדויות ושחקנים ברחבי העולם למקסם ביצועים ויכולות. לקוחות קודמים ונוכחיים של החברה כוללים את פריז סן ז'רמן, ברצלונה, סן חוזה והתאחדות הכדורגל היפנית.
2 צפייה בגלריה
דייויד מינצברג במסיבת העיתונאים לאחר רכישת הפועל ת"א
דייויד מינצברג במסיבת העיתונאים לאחר רכישת הפועל ת"א
כוורת מעניינת. מינצברג
(צילום: שאול גולן)
חברת ניתוח וסקאוטינג MRKT Insights, אשר בסיסה בלונדון, תצטרף להפועל ת"א כיועצי ניתוח וגיוס. צוות מדעני הנתונים והסקאוטינג של MRKT Insights מספק ניתוח ותובנות למועדוני כדורגל ברחבי העולם - וזוהי הקבוצה הראשונה עמה יעבדו בישראל.
בנוסף, החל מה-1 ביוני, חן סול ימונה לתפקיד ראש מחלקת כדורגל. סול ינהל את פעילות הכדורגל היומיומית של המועדון ויעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם האמונד בקבלת כל החלטה חשובה בפן המקצועי.
מנכ״ל הקבוצה, לירן מוכתר, אמר: "ראשית, אני רוצה לברך את חן סול על קידומו. תרומתו למועדון בעבר ובהווה חשובה - ואני בטוח שהוא יצטיין בתפקידו החדש. שנית, אנו רוצים להודות לקבוצת הבעלות החדשה שלנו שסיפקה את המשאבים הללו למועדון במהלך תקופת המעבר הנוכחית של הבעלות ואילך. אנו מאמינים כי התוספות החדשות למשפחת הפועל תל אביב ישדרגו את המועדון משמעותית במגוון אספקטים".