מכבי חיפה תשחק בשבת בקריית שמונה, כאשר בינתיים את אוהדיה מעניין להשיג כרטיס למשחק שלושה ימים לאחר מכן בפריז במסגרת ליגת האלופות מול פריז סן ז'רמן. הירוקים קיבלו רק 1,500 כרטיסים למשחק, אך האלופה הישראלית לא אמרה נואש וממשיכה לפעול בכל הדרכים המקובלות על מנת לקבל את ההקצאה המגיעה לה.
עם זאת, בזמן שהדבר לא מצליח, אוהדי הירוקים רכשו אלפי כרטיסים ליציעי פ.ס.ז' והערכות מדברות על מעל ל-5,000 אוהדי חיפה שיהיו ביציעי המארחת. על פי הערכות מעל ל-8,000 אוהדים ימריאו במיוחד למשחק בתקווה להשיג כרטיס למשחק דרך ספסרים או כל דרך אפשרית.
1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
רכשו אלפי כרטיסים ליציעי המארחת. אוהדי מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
שי, אוהד הקבוצה שהשיג כרטיס למשחק סיפר: "הולך להיות שם מה שהיה נגד יונייטד. לא נתנו לנו מספיק כרטיסים ולא הבינו מאיפה הבאנו כמות כזו. יהיו לנו מעל ל-7,000 אוהדים במשחק בפריז זה בטוח". אביחי, אוהד נוסף שרכש כרטיס ליציע פריז סיפר: "מחירי הכרטיסים נעים בשוק הספסרים בין 300 יורו ל-1,000 יורו ואוהד שרכש כרטיס טיסה ב-1,500 יורו ישלם כל סכום, כך שהספסרים יחגגו על הישראלים. יחד עם זאת יהיו הרבה יותר ירוקים ביציעים ממה שהצרפתים מצפים".
הקבוצה תמריא ביום ראשון לצרפת וביום שני תקיים את האימון המסכם שלה באיצטדיון שבו יערך המשחק. בכר מתלבט באיזה הרכב לפתוח בשבת מול ק"ש, כשהוא זוכר היטב מה קרה כאשר רצה לשמור שחקנים ולתת להם מנוחה. למרות שהיריבה הצפונית מגיעה כשהיא בתקופה רעה, מאמן הירוקים מבין שמדובר במשחק חוץ לא פשוט בכלל וצפוי לעלות עם מרבית שחקני ההרכב הראשון.