יממה בלבד אחרי שנחת בישראל, שגיב יחזקאל, הגיע הערב (שלישי) לאצטדיון טרנר, צפה ב-0:2 של קבוצתו הקודמת הפועל באר-שבע על הפועל פ"ת, והתקבל בתושאות על ידי האוהדים האדומים. זאת לאחר שגורש אתמול מטורקיה לאחר שהקדיש שער שכבש במדי אנטליהספור לחטופים הישראלים בעזה.
רגע לפני פתיחת המשחק, הפתיע יחזקאל חיילים פצועים מבית החולים סורוקה שהגיעו לצפות במשחק בתא הכבוד מבית החולים, חיבק אותם וכמובן הצטלם איתם וחתם להם.
4 צפייה בגלריה
יחזקאל
יחזקאל
התקבל באהבה. יחזקאל ביציע טרנר
(צילום: דניאל כהן )
4 צפייה בגלריה
יחזקאל עם החיילים הפצועים בתא הכבוד
יחזקאל עם החיילים הפצועים בתא הכבוד
יחזקאל עם החיילים הפצועים בתא הכבוד באצטדיון בבאר שבע
(צילום: יח"צ)
4 צפייה בגלריה
שחקן אנטליהספור שגיב יחזקאל עם מחוה לחטופים
שחקן אנטליהספור שגיב יחזקאל עם מחוה לחטופים
המחווה שעוררה סערה. יחזקאל
(צילום: האתר הרשמי של אנטליהספור)
"שמחנו מאוד לארח את שגיב יחזקאל, הקהל קיבל אותו בהמון אהבה", אמר בסיום המשחק מאמן הפועל באר-שבע אליניב ברדה. "האם הוא יגיע? הוא שחקן תחת חוזה, צריך לראות מה קבוצתו מחליטה. שחקן כמוהו תמיד יתקבל כאן באהבה".
אגב, שחקני מכבי נתניה מקסים פלקושצ'נקו ולירן רוטמן כבשו הערב ב-1:2 הביתי של קבוצתם על הפועל ירושלים, וחגגו את השערים שלהם בצורה זהה לזו של יחזקאל, שביום ראשון ציין את השער שלו כשהצביע על התחבושת שהייתה על ידו, עליה נרשם "100 ימים, 7.10" וצוייר מגן דוד.
בדקה ה-35 השווה פלקושצ'נקו ל-1:1 כשסובב כדור חופשי מעל החומה מכ-20 מטר, וסימן על סרט שענד על ידו עם מסר למען החטופים. בדקה ה-69 המהפך הנתניינתי הושלם בעזרת נגיחה של רוטמן מתוך הרחבה, ולאחר מכן הוא ביצע מחווה דומה.
4 צפייה בגלריה
 פלקושצ'נקו חוגג כמו יחזקאל
 פלקושצ'נקו חוגג כמו יחזקאל
פלקושצ'נקו חוגג כמו יחזקאל
(ראובן שוורץ)
כזכור, המחווה שביצע יחזקאל הובילה לסערה תקשורתית בטורקיה ולפתיחת חקירה נגדו בטענה ל"הסתה לשנאה ועוינות". הוא נלקח שלשלום לחקירה במשטרה, ואתמול בבוקר כאמור הובא בפני שופט. לאחר מכן גורש מטורקיה, וחזר ארצה במטוס פרטי, אותה חכרה ההתאחדות לכדורגל.