המפגש המסקרן בין הפועל באר-שבע למכבי חיפה ביום שני - שיוכל גם להיות משחק ההכתרה של הירוקים - ייערך בסופו של דבר בטוטו-טרנר. עונש הרדיוס הומר היום (חמישי) על-ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל לרדיוס על תנאי, וסגנית המוליכה זכתה בערעור ותארח את המשחק המסקרן בביתה.
מה שכן, היציע הדרומי בטוטו-טרנר יהיה סגור בשני משחקיה הבאים של באר-שבע - מול מכבי חיפה ומכבי נתניה. עו"ד רועי רוזן, היועץ המשפטי של באר-שבע, אמר במהלך הדיון: "אני לא רוצה בשום פנים ואופן שתחשבו שאנחנו פה בגלל שמדובר במשחק עונה. אני מדבר על הענישה. הפועל באר-שבע היתה צריכה להיענש ונענשה מעבר לרדיוס. נושא הספורטיביות אני לא צריך להרחיב על זה יתר על המידה כי זה מובן מאליו. אני בכוונה לא נותן על זה דגש".
1 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל באר-שבע
אוהדי הפועל באר-שבע
למרות השריפה, המשחק מול חיפה ייערך בטוטו-טרנר. אוהדי ב"ש
(צילום: עוז מועלם)
תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, הסכים עם חלק מדבריו של רוזן: "כולם כולל בית הדין המשמעתי התרשמו שמדובר באירוע יוצא דופן. למזלנו של כולנו אף אחד לא נפגע אבל במגמה שקיימת היום בהחמרה בעניין פירוטכניקה הייתה כבר הרגשה שאנחנו עומדים בפתחו של אסון ואני מניח שזה מה שהנחה את בית הדין בהחלטתו. אני מסכים עם עו"ד רוזן שהפועל ב"ש באופן יחסי לקבוצות הגדולות לא עומדת לדין על פירוטכניקה".
"העונש שהושת עלינו הינו עונש לא מידתי אשר פוגע בצורה אנושה בערך הספורטיביות", נאמר בתחילת השבוע על-ידי אנשי באר-שבע. "בית הדין של ההתאחדות בחר להתעלם מהעובדות שהוצגו בפניו ומתקדימי העבר ולבחור בענישה חמורה ממה שדרש תובע ההתאחדות, וכזו שמשפיעה על קהל שלם".