מכבי חיפה עשתה אתמול צעד אדיר לעבר אליפות שלישית ברציפות, לאחר ניצחון דרמטי 1:2 באצטדיון הי"א על מ.ס אשדוד, שראויה לכל השבחים על משחק לחימה נהדר בסגל חסר. שער בפנדל של עומר אצילי (89) הבטיח לירוקים שלוש נקודות ופער 7 נקודות בפסגה. המשמעות: ניצחון ביום שני הבא על הפועל באר-שבע (במשחק שלא ייערך בטוטו-טרנר בשל עונש הרדיוס שספגה הקבוצה) יעניק להם את הצלחת.
משמעות של אליפות נוספות היא תוספת של כוכב (שלישי במספר) לסמל המועדון ובחיפה מבינים שעשרות אלפי חולצות וציוד מרצ'נדייז ייחטפו על-ידי האוהדים, מה שיכניס מיליוני שקלים לקופת המועדון.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
האליפות מתקרבת. שחקני מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
אבו פאני
אבו פאני
ועכשיו: באר-שבע מחכה. אבו פאני
(צילום: עוז מועלם)
בחיפה מבינים שהם עשו צעד משמעותי לעבר אליפות מספר 15 בתולדות המועדון ושחקן בקבוצה אמר: "עד שזה נגמר זה לא נגמר. יש לנו עוד משחק שצריך לנצח, וזה לא יהיה פשוט". המאמן ברק בכר התרגש אמש כשהקהל שר לו ("תישאר, תישאר") והתקשה לעצור את הדמעות. ועדיין, כולם בחיפה מבינים שזה בלתי אפשרי להשאיר את בכר בקבוצה וכי הוא בדרך לחוזה יקר בכוכב האדום בלגרד.
"הדמעות של בכר מרמזות שהמינוי בכוכב האדום קרוב מתמיד", נכתב בנושא באתר סרבי. "הוא אומנם כבר התחיל את ההכנות לעונה הבאה בקבוצה החדשה שלו אבל העיתוי הנכון להודעה רשמית עדיין לא הגיע. בנוסף, יש בעיות קטנות במשא ומתן עם מכבי חיפה אבל המעבר יהפוך לרשמי ברגע שתובטח האליפות".
מאוויס צ'יבוטה, שנכנס כמחליף והיה מהמצטיינים בירוק, זכה לשבחים מאוד גדולים על יכולתו. הקהל הודה לו במשך דקות ארוכות, כאשר השחקנים קפצו עליו כאילו כבש את שער הניצחון. צ'יבוטה נראה מאושר כמו שלא היה מאז שהגיע לירוקים. בחיפה אמרו: "מאוויס שחקן נהדר ואין ספק שהוא צריך לקבל יותר קרדיט, אך עליו לשמור על יכולת גבוהה".