מכבי ת"א והפועל ת"א סיימו הערב ב-0:0 בדרבי ומכבי ת"א לא הצליחה לנצל את המעידה של מכבי חיפה מול בני ריינה כדי לצמק את הפער בטבלה. "זה הדרבי הראשון שלי, השחקנים שלי עשו הכל על המגרש. ניסינו לשחק, אבל כמעט כל רגע המשחק נעצר", סיכם מאמן מכבי ת"א אייטור קראנקה. "זה היה משחק אחר לגמרי לעומת מכבי חיפה, שם אפשר היה לשחק 70-80 דקות, והיום 30-40 דקות. אם היינו כובשים במחצית הראשונה אין ספק שהיינו מנצחים, אבל לא כבשנו, טעינו וסיימנו בתיקו".
המאמן נשאל אם מכבי ת"א תביא רכש וענה: "יש לנו עוד כמה ימים עד סוף החלון ונראה אם נביא שחקן חדש או לא. אני מרוצה מהשחקנים שיש לי. אנחנו נראים יותר טוב מאשר לפני חודש. אם נלמד מטעויות אז נשתפר".
2 צפייה בגלריה
אייטור קארנקה
אייטור קארנקה
אייטור קארנקה
(צילום: עוז מועלם )
מאמן הפועל ת"א חיים סילבס אמר: "הייתה לנו הזדמנות לנצח בדרבי, אני שמח שהקהל שמר על הגאווה שלו. שמח מההופעה של השחקנים, מהתוצאה אני לא שמח. במחצית השנייה היינו יותר טובים. הייתה לנו הזדמנות לשבור את הרצף בלי ניצחון. הקהל גאה בקבוצה שלו ומאמין בה".
קשר מכבי ת"א דור פרץ אמר: "הפועל הגיעה עם הרבה מוטיבציה, אני חושב שלא שיחקנו מספיק טוב. אנחנו צריכים להציג כדורגל יותר טוב. אני לא חושב שהייתה ירידת מתח אחרי מכבי חיפה כי זה משחק לא פחות חשוב. אבוקות? זה מוציא אותנו מהפוקוס אבל זה לא משנה. אני חושב שהיה המון חצאי שריקות שלא קיבלנו, אבל בסך הכל לא היינו מספיק טובים. נצטרך להיות יותר טובים".
2 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
חיים סילבס
(צילום: עוז מועלם )
קשר הפועל ת"א דן איינבינדר סיכם: "אנחנו מאוכזבים מהמשחק שלנו, המחצית השנייה הייתה טובה. הקהל נתן הרבה אנרגיות, היה לנו חוסר מזל. היינו מעדיפים שהמשחק יתחיל בזמן אבל אבוקות זה חלק מהתפאורה. האמנו עד הדקה האחרונה שאפשר לנצח. גאה בקבוצה ובשחקנים. נתנו את הכל. שבוע הבא אנחנו נגד ריינה ונצטרך לעבוד קשה".