אחרי שנפתרה השאלה היכן יתקיים משחק העונה, הערב (20:30) זה קורה: הפועל באר-שבע תארח את מכבי חיפה בטוטו־טרנר. אליפות ירוקה שלישית ברציפות או המשך המאבק בצמרת?
דבר אחד בטוח, באר־שבע נכנסה לכוננות: מאות אוהדי מכבי חיפה מתכוונים להגיע לאצטדיון גם ללא כרטיסים. האוהדים הירוקים לא מתכוונים לוותר ורוצים לחגוג עם השחקנים במקרה של ניצחון, שיבטיח אליפות. זכייה בתואר תוביל להודעה הרשמית על עזיבתו של ברק בכר לכוכב האדום בלגרד.
1 צפייה בגלריה
מכבי חיפה הפועל באר שבע אוהדי
מכבי חיפה הפועל באר שבע אוהדי
אוהדי מכבי חיפה. יצבעו את טרנר בירוק?
(צילום: עוז מועלם)
בבאר-שבע מבינים שאליפות כבר לא תהיה להם העונה, אבל הם ממש לא רוצים שחיפה תחגוג אליפות על הראש שלהם, והמטרה היא לא לסיים את העונה עם הפסדים בכל ארבעת משחקי הליגה מול מכבי חיפה.
טוטו-טרנר לא יהיה מלא בשל סגירת היציע הדרומי שמכיל 3,000 מושבים, בעקבות העונש שספגה המארחת על הדלקת אבוקות במפגש עם מכבי ת"א. 340 המנויים ליציע הזה קיבלו כרטיסים חלופיים ליציע הצפוני, שם ימוקמו גם אוהדי חיפה. ארגון אוהדי הפועל באר־שבע הודיע שמבחינתו המשחק מוחרם וחבריו יצפו בו במתחם שצמוד לאצטדיון. בינתיים אוהדי חיפה מנסים לרכוש כרטיסים מאוהדי באר־שבע בכל מחיר.

המעגל של בכר

מבחינה מקצועית, באר־שבע תתייצב למשחק בסגל חסר ללא עדן שמיר, רותם חטואל, איאד אבו־עביד ושי אליאס. "יש פציעות אבל אין תירוצים", אמר אתמול אליניב ברדה. "נבוא עם ה־11 הכי מחויבים. נצטרך לשים כדור אחד ברשת יותר מהיריבה". עבור בכר זו תהיה סגירת מעגל אם יחגוג באצטדיון שבו עשה בדיוק את אותו הדבר – שלוש אליפויות ברצף לפני ארבע עונות. אתמול הוא אמר: "צריך לשים את החגיגות בצד, באר-שבע תעשה הכל כדי לנצח ולהחזיר לעצמה את הסיכוי".

ההרכבים

מכבי חיפה: ג'וש כהן; דניאל סונדגרן, עבדולאי סק, שון גולדברג, פייר קורנו; מוחמד אבו פאני, עלי מוחמד, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, דין דוד, עומר אצילי.
הפועל באר-שבע: עומרי גלזר; שגיב יחזקאל, איתן טיבי, מיגל ויטור, הלדר לופס; מריאנו בריירו, רועי גורדנה, אדריאן פאון, יוג’ין אנסה; שאפי סולימאנוב, פטריק קלימלה.
פורסם לראשונה: 10:00, 01.05.23