"הקבוצה שלנו אומנם פצועה אבל כל זה תירוצים", אומר הבוקר (ראשון) מאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה, במסגרת מסיבת העיתונאים לקראת משחק העונה מחר (20:30) נגד מכבי חיפה. כזכור, הערעור של הבאר שבעים בבית הדין התקבל והמשחק צפוי להתקיים בטרנר, כאשר היציע הדרומי יהיה סגור לאוהדים.
"נבוא לשחק עם 11 שחקנים, לא עם עשרה. נבוא מחויבים. הפעם, בניגוד לשלושת המשחקים הקודמים נצטרך להבקיע גול אחד יותר. טרנר הוא מגרש עוצמתי עם כוחות על, בטח עם הקהל. אני בטוח שהאוהדים יישלחו לנו את האנרגיות שלהם מחוץ לכתלי האצטדיון וכולי תקווה שנשמח אותם.
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה הפועל באר שבע
אליניב ברדה הפועל באר שבע
"חיפה רוצה לחגוג אצלנו? לא מתעסק בזה". ברדה
(צילום: הרצל יוסף )
כשנשאל המאמן על הרצון של מכבי חיפה והאוהדים שלה לחגוג בבאר שבע, הוא השיב: "אני רואה את זה כמשחק מאוד חשוב נגד קבוצה שניצחה אותנו שלוש פעמים בליגה. מדובר במשחק בית שלנו, שמבחינתי יכול לתת לנו איזו תנופה ואני מדבר גם על העונה הבאה. מבחינתי זה הדבר היחידי שאני מתעסק בו בנוסף לכל הנושא המקצועי והמוכנות למשחק. נבנה פה משהו טוב העונה, קבוצה חזקה, נחושה, דרוכה, והמטרה שלנו היא לייצר המשכיות. המשחק הזה הוא משחק שנוכל לייצר ממנו המשכיות גם לעונה הבאה".
2 צפייה בגלריה
עומרי גלזר שוער הפועל באר-שבע
עומרי גלזר שוער הפועל באר-שבע
"נבוא להוריד את הפער". גלזר
(צילום: עוז מועלם)
על הרוקרד נגד האלופה, הוסיף ברדה: "נכון, הרקורד לא טוב, אבל בסופר קאפ ובגביע ניצחנו אותם. הדבר החשוב זה לבוא ולשחק את הכדורגל שלנו וזה הפוקוס הכי חשוב. אנחנו צריכים להמשיך עם הדרך שלנו והעקרונות שלנו, ולאורך זמן, וכבר הוכחנו את זה, אם אתה משחק טוב גם התוצאות הטובות באות".
כשנשאל האם ניצחון יפתח מחדש את המירוץ, השיב המאמן: "בכדורגל הכל אפשרי, היו דברים מעולם, אבל מה שעומד לנגד עיניי עכשיו זה רק משחק הזה. מה יקרה אחריו? מה שנוכל לעשות נעשה הכי טוב שנוכל".
"המאזן שלנו מול מכבי חיפה הוא משהו שאתה חושב עליו לפני משחק כזה", אמר שוער הפועל באר שבע עמרי גלזר. "וכפי שראינו היינו יותר טובים ולא רק שלא נפלנו ממכבי חיפה. אבל זה מסוג המשחקים שלא צריך לדבר יותר מדי עליו אלא לבוא ולנצח אותו, ויש לנו את היכולת לנצח אותו".
"מדוע לא ניצחנו בשלושת המשחקים הקודמים בליגה? כי הבקענו פחות. וזה לא שאנחנו נאיבים, פשוט לפעמים אולי מקבלים החלטה פחות טובה בפס האחרון או בבעיטה לשער. בכל מקרה הפעם זה יהיה קשה יותר בלי הקהל שלנו, האוהדים הופכים את המגרש למבצר אבל נעשה הכל כדי לשמח אותם".
על הסיכוי שיישאר לבאר שבע במקרה של ניצחון אמר השוער: "בכדורגל אי אפשר לדעת, היו כבר דברים לא צפויים. אבל נבוא להוריד את הפער לארבע נקודות ומשם אלוהים גדול".