סערת השלט של מכבי חיפה עדיין לא שככה, אך 48 שעות אחרי המשחק מול הפועל פ"ת נראה שהלקחים במועדון ואצל השחקנים הזרים הופקו. בזה אחר זה צ'ארון שרי, פרנצדי פיירו ופייר קורנו התנצלו בפוסטים שהעלו לחשבונותיהם ברשתות החברתיות והבהירו שהם מאוד רוצים לראות את החטופים חוזרים הביתה ושלא ידעו שזה מה שנכתב בשלט שהונף לפני המשחק מול הקבוצה של טסלפפה.
במועדון לא מתכוונים לנקוט בצעדים נגד שרי, פיירו וקורנו. בנוסף, במשחק הבית של הירוקים ביום ראשון הבא מול הפועל באר-שבע, צפויים כל השחקנים לעלות עם חולצות שעליהן יתנוססו תמונות החטופים על מנת להבהיר שלא מדובר באמירות מין השפה לחוץ.
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה והפועל פ"ת במחווה להחזרת החטופים
שחקני מכבי חיפה והפועל פ"ת במחווה להחזרת החטופים
שחקניה של מכבי חיפה ילבשו חולצות עם תמונות החטופים מול באר-שבע
(צילום: עוז מועלם )
בתוך כך, במכבי חיפה צפויים לטפל בסאגת דיא סבע, שלא הופיע לאימון של הקבוצה אתמול. החלוץ מבין שהוא לא בתוכניות המקצועיות של מסאי דגו ושהירוקים מעוניינים "להיפטר" מחוזהו.
מכבי חיפה מקווה למצוא קבוצה שתשלם לפחות את מענק החתימה של סבע (חצי מיליון אירו) אך שכרו (600 אלף אירו לעונה, הגבוה ביותר בתולדות המועדון) מהווה מכשול, במיוחד נוכח העובדה שהוא דורש סכומים גבוהים יותר ממועדונים מעבר לים.
שחקניה הזרים של הקבוצה עזבו את ישראל אתמול וצפויים לחבור לירוקים מחר בערב בבודפשט, הונגריה, לקראת משחק מול ראן ביום חמישי במסגרת הליגה האירופית.