אחרי שפתחה את העונה עם שלושה ניצחונות ומאזן שערים של 1:15, מכבי ת"א הגיעה היום (ראשון) לסיכום עם פ.ס.וו איינדהובן על העברתו של דריק לוקאסן, שחתם בקבוצה של ולדימיר איביץ' על חוזה לשתי עונות לאחר שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות.
לוקאסן, בן ה-27, אמר לאתר הרשמי של המועדון לאחר החתימה: "אני שמח ונרגש להצטרף למכבי ת"א, מועדון ששיחקתי נגדו בעבר ואני יודע שזה מועדון ענק בישראל עם קהל עצום. שוחחתי עם יוריס ואן אובריים וערן זהבי לקראת המעבר, קיבלתי רושם מצוין ואני מתרגש לקראת פרק חדש בקריירה שלי". המנהל המקצועי ברק יצחקי אמר: "אנו שמחים שדריק מצטרף אלינו. הוא שחקן עם נתונים ויכולות מרשימות, צבר ניסיון רב ברמות הגבוהות והוא תוספת משמעותית לקבוצה".
1 צפייה בגלריה
 דריק לוקאסן
 דריק לוקאסן
כבר מכיר את זהבי, וגם את מכבי ת"א. לוקאסן
(צילום: באדיבות מכבי ת"א)
לוקאסן, שגדל במחלקת הנוער של אלקמאר ההולנדית, ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת בגיל 19 נגד דורדרכט באוגוסט 2014. שתי עונות לאחר מכן , הבלם שיחק במדי אלקמאר נגד מכבי ת"א בשלב הבתים של הליגה האירופית באצטדיון נתניה (0:0) ובאפאס סטדיום (1:2).
עם העזיבות של ברנדלי קובאס וסטיפה פריצה, התפנה למכבי ת"א מקום לשני זרים בסגל, שאת אחד מהם יאייש כעת לוקאסן. הקבוצה מתכוונת להנחית עוד חלוץ זר, כשגם יונתן כהן צפוי לשוב ארצה. במסגרת המו"מ שמתנהל מול פיזה על חזרתו - צומצמו הפערים מול הקבוצה האיטלקית, וכהן כבר יודע כמה ירוויח במכבי ת"א.