מכבי ת"א אמנם ניצחה אמש (שבת) בפעם השלישית העונה בליגה, הפעם 1:3 את עירוני קריית-שמונה וכבר הספיקה לכבוש מפתיחת העונה 14 שערים, אבל זה לא מנע מהמאמן ולדימיר איביץ' לצאת במתקפה נגד שחקני הקבוצה בסיום המשחק.
עוד על השבת בליגת העל
"כולם פה צריכים לעקוב אחרי ההוראות שהתכוננו לפני המשחק, שחקן שלא יעמוד בהוראות, לא ישחק. לא יכול להיות ששחקנים במכבי ת"א ישחקו רק כשהכדור ברגליים שלהם ויפסיקו כשהוא לא אצלם", ירה איביץ', שנראה עצבני במיוחד. "אגיד לשחקנים שלי פנים אל פנים מה אני מצפה מהם. אמרתי לצוות שלי אחרי שניצחנו את הפועל חדרה 0:6 שזה מה שיהיה נגד קריית-שמונה. אני יכול להיות לפעמים מרוצה מ-0:1 יותר מאשר 0:6, התוצאה חשובה, אבל הדרך יותר".
2 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ' מאמן מכבי ת"א
ולדימיר איביץ' מאמן מכבי ת"א
לא מרוצה למרות הניצחון. איביץ'
(צילום: יאיר שגיא)
איביץ' דיבר בצורה מאוד ברורה: "אני אולי נשמע משוגע, כבשנו 14 שערים וספגנו רק אחד, אבל אני רואה שיש בעיות. אז יש לנו שחקנים שיודעים לכבוש ולבשל, אבל גם מסי לא יכול לנצח קבוצות רציניות ללא קבוצה, זה בלתי אפשרי. יש לנו הרבה מה לשפר במשחק שלנו, לעבוד כקבוצה ולהיות קשובים טקטית. אני חושב על העתיד, צריכים להיות ריאליים ולהבין את הבעיות שלנו, אחרת לא נוכל לסדר אותן. אני מסוג המאמנים שמשתף ברגשות שלו, ראיתי משהו נגד קרית שמונה שלא אתן לזה לקרות, צריכים לשנות את המחשבה".
מעבר למתקפה של איביץ' כלפי השחקנים שלו, במכבי נמצאים בלחץ לאחר שעדיין לא הצליחו להתחמש בזרים. כבר לפני עשרה ימים הבטיח איביץ' כי הקבוצה תתחזק בשניים או שלושה שחקנים בפרק זמן של ימים אחדים, אולם בפועל המנהל המקצועי ברק יצחקי עדיין לא הצליח להנחית שחקנים. מהסגל של מכבי נגרעו שלושה זרים: סטיפה פריצה שברח באופן חד-צדדי לבלגיה, אדוארדו גררו שהושאל לבית"ר ירושלים וברנדלי קובאס, אולם עדיין לא נמצאו תחליפים. "רוצים להביא את השחקנים הנכונים, יודעים באילו עמדות, זה חירום, לא משהו חדש", אמר איביץ', שהעביר ביקורת סמויה בזמן שמכבי חיפה הנחיתה שני בלמים בתוך ימים בלבד.
2 צפייה בגלריה
"רוצים להביא את השחקנים הנכונים". איביץ'
"רוצים להביא את השחקנים הנכונים". איביץ'
"רוצים להביא את השחקנים הנכונים". איביץ'
(ראובן שוורץ)
מכבי מנהלת מגעים עם הבלם ההולנדי דריק לוקאסן ומתכוונת להנחית עוד חלוץ זר, כשגם יונתן כהן צפוי לשוב ארצה, כשמתנהל מו"מ מול פיזה על חזרתו וצומצמו הפערים מול הקבוצה האיטלקית, כאשר כהן כבר יודע כמה ירוויח במכבי ת"א. מי שהחליט לא לקבל את ההצעה של מיץ' גולדהאר הוא אלי דסה, צפוי לחתום בדינמו מוסקבה הרוסית.
בקבוצה החליטו לתת מנוחה לניר ביטון על מנת לא להחמיר פציעה בברכו. אייל גולסה לא נכלל בסגל בשל פגיעה בכתף.