חרף ההשתלבות המצוינת של דיא סבע במכבי חיפה, שחקן ההתקפה שהגיע בינואר מעוניין לצאת עם סיום העונה לקבוצה בליגה האמירתית. סבע הוא אחד הגורמים המרכזיים בהתעוררות המחודשת של האלופה, שניצחה אתמול (שבת) 1:2 סוער את מ.ס אשדוד ושמרה על פער ארבע הנקודות בפסגה.
כזכור, סבע החליט ברגע האחרון שלא לחתום בליגה הטורקית, והסכים לוותר על סכומים רבים בין היתר על מנת לחוות לראשונה בקריירה שלו אליפות. אולם המטרה שלו לצאת כבר בקיץ לליגה בה כבר שיחק, מדינה בה משפחתו נהנתה מאוד.
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה דיא סבע
שחקן מכבי חיפה דיא סבע
יעזוב את מכבי חיפה בתום העונה? דיא סבע
(צילום: עוז מועלם)
"זה אחד המשחקים המשוגעים ביותר שהיו בסמי עופר בשנים האחרונות", אמר ברק בכר בתום הניצחון על אשדוד. כפי שפורסם בשבוע שעבר ב-ynet ספורט, גם המאמן מעוניין לצאת בעונה הבאה לחו"ל, כאשר מי שמגלה בו עניין יותר מכל היא אלופת יוון, אולימפיאקוס.
מכבי חיפה, ששיחקה במשך כמעט כל המשחק עם עשרה שחקנים אחרי ההרחקה של דילן בטובינסיקה, הייתה על סף פיגור כפול וניצלה רק בזכות החמצת פנדל של חמודי כנעאן - הצליחה להפוך פיגור לניצחון בסופו של דבר בזכות שני פנדלים מוצלחים של עומר אצילי שחיזק את מעמדו בפסגת טבלת הכובשים בליגת העל עם שערו ה-18. מלבד הבלם המורחק, שלא יוכל לשחק אחרי פגרת הנבחרת נגד מכבי ת"א, גם מוחמד אבו פאני ופייר קורנו המוצהבים לא יוכלו לשחק.
במכבי חיפה הבהירו לצוות המקצועי של נבחרת ישראל כי שון גולדברג לא כשיר לקראת צמד המשחקים מול קוסבו ושווייץ. הבלם שוב לא נכלל בסגל הקבוצה מול אשדוד, ובאלופה הבהירו כי הוא נבדק על ידי רופא הקבוצה ונמצא לא כשיר לשחק.