"החזרה של ניר קלינגר לקווים זה אחד החיזוקים החשובים ביותר של הפועל ת"א. סלים טועמה עשה עבודה טובה, אבל אין דבר חשוב מניסיון. איתו למשל לא היינו מפסידים בנוף הגליל. נקווה שקו היציבות יימשך". בהפועל ת"א שבעי רצון, אחרי שמאמנם ריצה את עונש ההרחקה ועמד לראשונה על הקווים ב-0:3 המרשים על הפועל חדרה. למעט הפועל באר שבע, הפועל ת"א כבשה הכי הרבה שערים העונה (11) וספגה שש פעמים בלבד.
לקראת המשחק בראשון הבא מול בני-סכנין, בהפועל ת"א הכשירו את דן איינבינדר ובן ביטון, שהיו בספק, ומקווים כי גוטליב וליידנר, שנאלצו לצאת במהלך המשחק נגד חדרה, יהיו כשירים לסכנין. "חשוב מאוד היה להמשיך את המומנטום אחרי ביתר", אמר קלינגר. "היו יומיים שכולם התעסקו במה שקרה, ואנחנו היינו בסוג של היי, לכן הייתה עבודה קשה להוריד את השחקנים לקרקע".
2 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(צילום: יאיר שגיא)
2 צפייה בגלריה
עידן ורד
עידן ורד
חגיגות בהפועל ת"א
(צילום: יאיר שגיא)
עוד אמר קלינגר: "היה לי ברור שיהיה משחק לא פשוט נגד חדרה, שהיא קבוצה קשה וטקטית, וזה ניכר במחצית הראשונה. במחצית השנייה שיחקנו יותר נכון התקפית. שמח שהניצחון היה מוחץ. יש לנו שחקנים עם פציעות שנצטרך לדעת לאושש לקראת המשחק הסופר חשוב נגד סכנין".
עידן ורד, שכבש את שערו הראשון בהפועל ת"א, הוסיף: "אני שמח על שער הבכורה אחרי הרבה הזדמנויות. הגענו אחרי משחק קשה בשני ולא היינו באופוריה, הראינו הרבה אופי. כל מי ששיחק בהרכב ונכנס לאחר מכן היה מצוין, וזה נותן לי כוח להמשך, כי יש לנו חדר הלבשה בריא, חזק וטוב, עם הפנים קדימה לסכנין".