"היינו עדיפים במחצית הראשונה והגענו להרבה מאוד מצבים נוחים. יכולנו להכריע את המשחק וחבל שלא עשינו את זה כי היינו שווים יותר מנקודה". זו כנראה לא העונה של מכבי ת"א. הפנים של שחקני הקבוצה אחרי ה-1:1 בבלומפילד אתמול (שלישי) מול מכבי חיפה אמרו הכל. תסכול ובעיקר השלמה כי האליפות, כמעט בוודאות, לא תנחת גם העונה בקריית שלום.
"פער של 10 נקודות בפסגה, כשנותרו שבעה מחזורים בלבד לסיום העונה - זה משהו שקשה יהיה לסגור", אמרו במכבי ת"א. "אך כל עוד יש לנו על מה להילחם, נבוא לכל משחק כדי לתת הכל עד הסוף. נכון שעל פניו הפער גדול ונראה שבלתי אפשרי לסגור אותו, לכן לא רוצים להסתכל רחוק מדי".
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
הפער מהפסגה נותר 10 נקודות. זהבי
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
הפנים של שחקני מכבי ת"א אומרות הכל, אתמול לאחר השריקה לסיום
(צילום: עוז מועלם)
במכבי ת"א לא אהבו את העובדה שעבדולאי סק, כובש שער השוויון הדרמטי של מכבי חיפה בדקה ה-87, לא ספג כרטיס אדום בתחילת המשחק (אחרי עבירה על ערן זהבי) ולדעת הצהובים זה היה "משנה את הסיפור". במכבי ת"א מסרבים לדבר על "סיום עונה", אך בקבוצה מבינים שמבחינתם, כאמור, חלום האליפות כנראה נגוז ואולי צריך כבר לחשוב על חצי גמר הגביע מול בית"ר ירושלים בחודש הבא.
ויש גם כמה נקודות חיוביות מהמשחק: ג'ורג'ה יובאנוביץ', שכבש שוב (15 שערים העונה - שלישי לעומר אצילי וערן זהבי), הוכיח שהוא מניה בטוחה במכבי ת"א, וגם דור פרץ הזכיר נשכחות (למרות החמצה גדולה). "אולי תיקו נראה מהצד שדי משקף כי שלטנו במחצית הראשונה והם היו עדיפים בחלקים גדולים של השנייה, אך היינו שווים שער נוסף", הוסיף גורם במכבי ת"א. "במחצית הראשונה היינו יכולים להכריע את המשחק. מרגישים פספוס".
3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
מכבי תיכנס? מופע הפירוטכניקה של האוהדים
(צילום: עוז מועלם)
הצהובים מבינים שהם צפויים לספוג עונש לא פשוט בעקבות מופע הפירוטכניקה של האוהדים בפתיחת המשחק בשער 11, כאשר הקבוצה תועמד לדין לאור דו"ח השופט של רועי ריינשרייבר.