אז נכון, מכבי חיפה לא שברה את "קללת בלומפילד", אבל ה-1:1 הדרמטי מול מכבי ת"א אתמול (שלישי) יש ערך הרבה יותר גדול מנתון היסטורי. זו רק נקודה, אבל כזו שתעניק הרבה יותר שקט לירוקים במטרים האחרונים של המרתון בפלייאוף העליון. פער של חמש נקודות מהשנייה באר-שבע זה לא מעט. זה בטח יותר טוב מארבע נקודות, מצב בו חיפה הייתה עד הדקה ה-87.
המחצית הראשונה של הירוקים הייתה רעה. הקבוצה של ברק בכר לא הצלחה להציג את המשחק הרגיל שלה ונראה שחסרונם של פייר קורנו ומוחמד אבו פאני הורגש. בכר פתח עם מחמוד ג'אבר ועלי מוחמד בקישור האחורי, אך מכבי ת"א יצאה פעם אחר פעם במהירות להתקפות והירוקים הובכו. כניסתם של דולב חזיזה ודין דוד העירה את הירוקים במחצית השנייה, בה שלטו, ועבדולאי סק, הגיבור החדש של מכבי חיפה, השווה, שלוש דקות לסיום.
2 צפייה בגלריה
סק
סק
איזה בלם בינגו מכבי חיפה הביאה. סק
(צילום: עוז מועלם)
"את המשחק הזה אפשר לחלק לשניים, אבל התוצאה די משקפת", הודו בחיפה. ואי אפשר שלא להתייחס שוב לסק. איזה בלם בינגו מכבי חיפה הביאה. לא רק שהוא הציל גול בטוח של ג'ורג'ה יובאנוביץ', כשרדף אחריו בדרך לשער וחילץ ממנו כדור במצב של 1:0, הוא גם כבש את השוויון הכל-כך יקר של הקבוצה שלו, בדיוק בזמן. גם מול באר-שבע היו לו כמה מבצעיים הגנתיים מרשימים.
"סק הוא ללא ספק הבלם הכי גדול שנחת פה בשנים האחרונות", פירגנו לו במועדון. "הוא מוכיח פעם אחר פעם עד כמה הוא חכם, מהיר ואחראי. מעבר לזה יש לו שערים ומספרים נדירים לבלם".
2 צפייה בגלריה
עבדולאי סק
עבדולאי סק
סק מחלץ את הכדור מיובאנוביץ'
(צילום: עוז מועלם)
היריקה של אוהד מכבי ת"א על דולב חזיזה בסיום המשחק העיבה על האווירה, מה עוד שדרור שמשון, מאמן הכושר של הירוקים, התעמת עם אוהדי היריבה ביציאה מהאצטדיון. שון גולדברג, שנכלל בסגל אתמול אך לא שותף, נמצא בתמונת ההרכב לקראת המשחק מול נתניה בשבת (20:00), כאשר הירוקים מקווים לנקמה ספורטיבית לאחר ההדחה הכואבת מולה בגביע המדינה.