מכבי חיפה עלתה הערב (חמישי) לשלב הנוקאאוט של הקונפרנס-ליג אחרי ניצחון 1:2 על פנאתינייקוס היוונית בחוץ. מכבי חיפה סיימה במקום השלישי בבית שלה בליגה האירופית, שמעניק את הכרטיס לשלב הנוקאאוט של הקונפרנס-ליג.
הגרלת שלב הנוקאאוט הראשון של הקונפרנס-ליג תיערך ביום שני בשעה 15:00. המשחק הראשון ייערך ב-15 בפברואר והגומלין שבוע לאחר מכן (אפשר לקוות שעד אז יתאפשר לקבוצות ישראליות לארח בארץ). מכבי חיפה תקבל את אחת הקבוצות שסיימה במקום השני בשלב הבתים של המפעל השלישי בחשיבותו. היריבות האפשרויות הן: לגיה ורשה, איינטרכט פרנקפורט, פרנצווארוש בה משחק מוחמד אבו פאני, לודוגורץ הבולגרית, סלובן ברטיסלבה, גנט, דינמו זאגרב ובודו גלימט. שמונה העולות משלב הנוקאאוט יצטרפו לשמונה הקבוצות שסיימו את שלב הבתים במקום הראשון בקונפרנס-ליג לשלב שמינית הגמר, אליו כבר העפילה מכבי ת"א.
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
ממשיכים באירופה. שחקני מכבי חיפה
(צילום: AP Photo/Thanassis Stavrakis)
מכבי ת"א כאמור תהיה בשלב שמינית הגמר, אבל היא ומכבי חיפה לא יכולות להיפגש. מפגש בין קבוצות מאותה מדינה יכול להיות רק משלב רבע הגמר ומעלה.
מכבי חיפה הרוויחה עד כה יותר מ-9 מיליון אירו בעקבות השתתפותה באירופה, על הניצחון הערב היא הרוויחה 630 אלף אירו. שתי תוצאות התיקו שהשיגה בשלב הבתים היו שוות לה 420 אלף אירו.