דור תורג'מן בחר לדחות את ההצעה שהגישה עליו צסק"א מוסקבה, ואשר פורסמה לראשונה ב-ynet. הקבוצה הייתה מוכנה לשלם למכבי ת"א 4 מיליון אירו תמורת החלוץ, אולם הוא הבהיר לנציגיו כי אין ברצונו לשחק בליגה הרוסית.
תורג'מן הסביר באתה שיחה כי הוא לא רוצה לצאת לליגה הרוסית משתי סיבות: הראשונה, הרצון להגיע לליגה בכירה יותר. השנייה, מבחינת ביטחון אישי. בטח כשמדובר במדינה שהמתיחות מולה התגברה עוד יותר מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל.
2 צפייה בגלריה
תורג'מן
תורג'מן
נשאר בקריית שלום. תורג'מן
(צילום: נחום סגל)
עוד נודע ל-ynet כי תורג'מן חתם בסוכנות שחקנים אירופית בכירה, שבין היתר הייתה זו שסידרה לדניאל פרץ את המעבר לבאיירן מינכן. מדובר בסוכנות שחקנים שמייצגת, בין היתר, את ג'יימס מדיסון מטוטנהאם, קינגסלי קומאן מבאיירן מינכן ומאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. המטרה של תורג'מן לצאת לאירופה לכל היותר בקיץ הבא, היעד המועדף: צרפת או גרמניה.
לתורג'מן יש חוזה לעוד שנתיים וחצי במכבי ת"א, ללא סעיף שיחרור. אולם יש לו הבטחה ממיץ' גולדהאר כי במידה ויקבל הצעה מליגה איכותית, הוא לא יעמוד בדרכו.
2 צפייה בגלריה
דור תורג'מן
דור תורג'מן
יגיע לאירופה עוד השנה? תורג'מן
(צילום: David Balogh/Getty Images)
ובעניין אחר: שחקני מכבי ת"א, שהגיעו אתמול לצפות בקבוצת הכדורסל של המועדון מול ברצלונה ביורוליג, יקיימו היום את האימון המסכם לקראת המפגש שלהם בשבת (17:30) מול זוריה האוקראינית בקונפרנס ליג.