גופתה של מאי נעים, נכדתו של שלמה שרף ואחייניתו של יובל נעים, אותרה היום (שלישי). נעים הייתה בין הנרצחים בטבח הנוראי של החמאס במסיבת הטבע בקיבוץ רעים בשבת האחרונה.
מאי, בת 22 במותה, נמלטה מהמסיבה וברחה לקיבוץ בארי הסמוך. היא ניסתה להסתתר במיגונית מהמחבלים ללא הצלחה. מאז אותו יום היא הוגדרה כנעדרת, אך היום בבוקר משפחתה קיבלה את הבשורה המרה על דבר מותה.
1 צפייה בגלריה
שלמה שרף ומאי נעים
שלמה שרף ומאי נעים
מאי נעים ושלמה שרף
(צילום: יובל חן ופרטי)
יצחק שום, חברו הקרוב של שרף, אמר שלשום ל"מיינט" כי "מאי הגיעה לחברה שלה ביום שישי. החברה וחבר נוסף שכנעו אותה לצאת למסיבה. היא לא הייתה אמורה להיות שם בכלל". הלוויתה של נעים תיערך מחר בשעה 11:00 בבוקר בבית העלמין בגן חיים.
שרף (80) אימן שלל קבוצות בליגה הבכירה מאז שנות ה-70 ועד תחילת ה-2000. הוא כמובן זכור מהקדנציות שלו כמאמן נבחרת ישראל. הישגיו הגדולים היו ה-2:3 הבלתי נשכח על צרפת בפארק דה פראנס ב-1993 והעלייה לפלייאוף מוקדמות יורו 2000, אז הובסה הנבחרת 5:0 ו-3:0 על-ידי דנמרק.
מכבי חיפה, אותה אימן שרף בעבר בהצלחה גדולה, כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "מועדון הכדורגל מכבי חיפה מרכין ראש ומשתף בצערו של מאמן הקבוצה בעבר, שלמה שרף, עם היוודע כי נכדתו, מאי נעים, נרצחה בטבח במסיבה ברעים. אנו משתתפים בצער המשפחה. יהי זכרה ברוך".
ההתאחדות לכדורגל הוציאה הודעה מיד לאחר דבר מותה של נעים: "בימים עצובים, כואבים, רגעים שהדעת והנפש מתקשות להכיל, אנחנו מבקשים למסור תנחומים למשפחות ההרוגים, לאחל החלמה לפצועים ולהדגיש את המחויבות של ההתאחדות לכדורגל לקחת חלק פעיל ומרכזי בכל סיוע שנדרש ובכל דרך שיש בה להביא נחמה למדינה פצועה וכואבת".
"העוצמה הגדולה ביותר שלנו היא האחדות, השותפות והערבות ההדדית. אנו פועלים במגוון דרכים לתרום את חלקנו במאמץ הלאומי ויודעים כי נדע להתאושש, לצמוח ולהמשיך יחד קדימה לימים אחרים".