בספורט האמריקאי מיהרו להתייצב לצד ישראל לאור מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס על ישובי עוטף עזה וירי הטילים למדינה. גם פילדלפיה סיקסרס פירסמה ברשתות החברתיות הודעת תמיכה וכתבה: "אנחנו עומדים לצד עם ישראל ומצטרפים אליה באבלה על מאות קורבנות הטרור שנרצחו על ידי חמאס". כתב המסקר את הקבוצה לא אהב זאת, העביר ביקורת על כך - ופוטר מתפקידו.
מדובר בג'קסון פרנק, שעובד עבור "PhillyVoice", אתר חדשות המתמקד בפילדלפיה. פרנק צייץ מחדש בטוויטר את הודעת התמיכה של הסיקסרס, וכתב: "הפוסט הזה גרוע, סולידריות עם פלסטין - תמיד". במקום עבודתו של העיתונאי לא אהבו זאת, והחליטו לסיים את ההתקשרות עמו.
1 צפייה בגלריה
שחקן פילדלפיה סיקסרס טייריס מקסי עם טוביאס האריס
שחקן פילדלפיה סיקסרס טייריס מקסי עם טוביאס האריס
קבוצתם הביעה תמיכה בישראל. שחקני הסיקסרס טייריס מקסי וטוביאס האריס
(EPA)
"מר פרנק כבר לא מועסק על ידינו", נמסר בהודעה מטעם מנכ"ל האתר האל דונלי. יש לציין שפרנק החל לסקר את פילדלפיה רק בחודש האחרון. מאז אותו ציוץ הוא הספיק למחוק את חשבון הטוויטר שלו, מה שכאמור לא מנע ממנו לאבד את עבודתו.
מספר קבוצות NBA ושחקני הווה ועבר הביעו תמיכה בישראל, כאשר גם הנהלת הליגה פירסמה הודעה רשמית בה הודיעה כי היא עומדת לצד תושבי המדינה וגינתה את חמאס. גם מטעם הנהלת ה-MLS הראו סולידריות כשגם קבוצות מליגות ה-NHL וה-NFL הצטרפו, כולל הנהלות הליגה עצמן.