יממה כזו לא זוכרים הרבה זמן במכבי חיפה. האסיפה של המאמן ברק בכר אתמול (חמישי) זעזעה את השחקנים, לאחר שהמאמן נזף כמעט בכל אחד מהם אחרי ה-1:1 מול הפועל חדרה.
האלופה, כזכור, שוב הציגה משחק לא טוב, נקלעה לפיגור משער של סתיו נחמני (המושאל לחדרה מהירוקים) ולמרות שהצליחה להשוות משער של דילן בטובינסיקה (81), לא הצליחה לצאת עם שלוש נקודות בפעם השלישית ברציפות, וראתה את הפער בפסגה יורד לשתי נקודות בלבד.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
אסיפה קשה. בכר
(צילום: עוז מועלם)
"נגמרו הוויתורים וההנחות, מי שלא ישנה גישה ויבוא ב-200 אחוז מחויבות לא יהיה פה", גער בכר בשחקנים. "אני לא אעבור על זה בשקט. שחקנים ישלמו את המחיר. נקודה", השחקנים היו בהלם מהכעס של בכר, אך הבינו שהמאמן היה חייב לבצע זעזוע ו-"להרעיד" את חדר ההלבשה לפני המשחק בשבת (19:30) בסמי עופר מול עירוני קריית שמונה.
מאז המשחק מול חדרה הופצו לא מעט סרטונים ברשתות ותהיות לגבי עודף המשקל כביכול של דיא סבע, הרכש הנוצץ של חלון ההעברות האחרון. גורם במועדון צינן את הרוחות: "המשקל של דיא תקין בהחלט, ככה הוא פירק את כל הליגה הטורקית".
2 צפייה בגלריה
עבדולאי סק שחקן מכבי חיפה
עבדולאי סק שחקן מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים בסיום ה-1:1 מול חדרה
(צילום: עוז מועלם)
לקראת המפגש החשוב מול קריית שמונה, אמר בכר: "כל משחק בליגה קשה. קריית שמונה נלחמת על החיים שלה, ניצחון במשחק הזה יתן לנו קצת אוויר ויוריד לחץ". בכר הוסיף: "מה שיושב בראש זה שנחזור לעצמנו, למסלול הניצחונות ונשיב את המומנטום. אנחנו בעונה ארוכה של עליות וירידות. עכשיו אנחנו בירידה".