בסקציה נס ציונה היו בהלם מעזיבתו של ניר ברקוביץ', שחתם מיד אחרי ההתפטרות ביריבה לתחתית עירוני קריית שמונה. המנכ"ל רועי אנקווה היה נסער, מתוסכל ומאוכזב מהמהלך ולא הסכים לדבר. במועדון דיברו על כך שהוא היה בהלם מההתפטרות בגלל מצב הקבוצה והצורך למצוא מאמן באופן מיידי.
בתגובה הרשמית שלו אמר אנקווה: "הגעתי לפגישה. הוא אמר שיש לו הצעה אחרת ושהוא מתפטר. אמרתי לו שהוא יכול ללכת ושאני לא מחזיק אף אחד. לא היה כעס, אבל הייתה אכזבה שהוא הולך בצורה כזאת ומשאיר אותנו ככה ועכשיו אני צריך למצוא מאמן. שכל אחד יעשה מה שטוב לו".
1 צפייה בגלריה
ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ'
בנס ציונה כועסים. ברקוביץ'
(צילום: עוז מועלם)
בנס ציונה לא ידעו משום דבר, אבל הכול כבר נסגר מראש. בעבר איזי שרצקי התראיין ואמר שהוא לא יפנה למאמן תחת חוזה והנה, לטענתם, הוא עשה את זה עכשיו.
גם השחקנים נמנעו מלהגיב בנושא בצורה רשמית, אבל מאוד לא אהבו את המהלך ולא הבינו למה המאמן עוזב אותם לטובת קבוצת תחתית אחרת. אחד השחקנים אמר: "אנחנו המומים מההחלטה שלו להתפטר ומהחתימה בקריית שמונה. לא היה שום דבר שקדם לזה ולא חשבנו שניר עומד לעזוב. הוא עשה איתנו דרך, לא ברור למה מאמן עוזב בצורה הזאת".
בכל מקרה, במועדון דיברו על אחד המהלכים הכי מלוכלכים שהיו בכדורגל הישראלי כשבסך הכול 19 דקות הפרידו בין ההודעה על ההתפטרות שלו מנס ציונה להחתמה שלו בקריית שמונה. שרצקי עצמו פיטר בעבר את ברק כשגילה שהוא מעוניין לעבור לאמן את הפועל באר-שבע בזמן שעבד בקריית שמונה והתייחס לזה כמהלך לא הגון ולא ספורטיבי.
מי שעוד היה מעורב בכל המהלך הוא אחיו של ניר, כדורגלן העבר ואיש הטלוויזיה בהווה אייל ברקוביץ'. ניר ברקוביץ' עצמו צפוי להרוויח שכר כפול בקריית שמונה לעומת זה שהיה לו בנס ציונה.