סערה בהפועל תל אביב בעקבות מינויו של עומר בוקסנבוים למנהל המקצועי החדש של המועדון, אשר נחשף לראשונה ב-ynet.
המאמן ניר קלינגר ואפילו המנכ"לית אודליה פרידמן לא עודכנו במהלך שנרקם מאחורי הקלעים על ידי הבעלים, והם שמעו עליו רק דרך הפרסום בתקשורת. בהפועל טוענים כי המהלך הזה, בטח אחרי שקלינגר לא עודכן בו, הוא בגדר הבעת חוסר אמון במאמן. "קלינגר ראה דרך התקשורת שבוקסנבוים יהיה הדמות מעליו בוולפסון", אמרו במועדון. "הוא מבין בדיוק מה קורה פה".
2 צפייה בגלריה
המינוי והסערה. ניר קלינגר, עומר בוקסנבוים
המינוי והסערה. ניר קלינגר, עומר בוקסנבוים
המינוי והסערה. ניר קלינגר, עומר בוקסנבוים
(צילום: עוז מועלם, אורן אהרוני)
בוקסנבוים (39), שכיהן בתפקיד דומה במחלקת הנוער ונחל הצלחה רבה, חתם לארבע שנים ויחל לעבוד כבר בחודש הבא תחת הגדרת הדמות המקצועית הבכירה בוולפסון. על פי החוזה של בוקסנבוים, הוא יהיה אחראי על מינוי המאמן הבא של הפועל ת"א, כלומר יהיה מעל קלינגר בהיררכיה המקצועית. הוא גם ימנה מנהל מקצועי למחלקת הנוער, אחראי על הבאת שחקנים והקמת צוות סקאוטינג, ומי שעשוי לנהל אותו הוא עוזר מאמן מכבי נתניה דן רומן.
בלי קשר למינוי, מעמדו של קלינגר התערער אחרי שהקבוצה לא ניצחה בחמשת המשחקים האחרונים. במועדון טוענים שהקבוצה לא מאומנת מספיק ולא נראית טוב כבר מספר משחקים למרות שיש לה סגל טוב. לכן, ובהתאם לתוצאות במשחקים הקרובים נגד מכבי נתניה בליגה ובני יהודה בגביע, עשויה להיות פנייה לקובי רפואה.
2 צפייה בגלריה
רפואה על הקווים
רפואה על הקווים
ישוב לאדומים? קובי רפואה
(צילום: עוז מועלם)
במקרה כזה רפואה, שיחסיו עם חלק מהבעלים מתוחים לאחר שפוטר מהמועדון, יצטרך להיפגש עם בוקסנבוים שעשוי לבקש ממנו לחתום רק עד לסיום העונה. לאחר מכן המנהל המקצועי החדש יקבל החלטה האם הוא ממשיך לעונה הבאה.