לאחר שהותקפה על-ידי חברי ארגון לה פמיליה במהלך משחקה של בית"ר ירושלים נגד הפועל תל אביב בבלומפילד, הגיעה אוהדת בית"ר, ר', לספר על השתלשלות העניינים בראיון לאולפן ynet, יחד עם חיים אוחיון, אוהד נוסף שהיה באירוע.
"לה פמיליה החליטו להפסיק לעודד בגלל שקאמסו מארה (שחקן מוסלמי) נכנס לשחק", מספרת ר'. "אני ובני משפחתי ועוד הרבה אוהדים אחרים שהיו שם דווקא החלטנו שכן מעודדים כי באנו למשחק כדי לעודד את הקבוצה שלנו".
2 צפייה בגלריה
"החליטו להפסיק לעודד"
"החליטו להפסיק לעודד"
"החליטו להפסיק לעודד"
(ראובן שוורץ)
"לה פמיליה לא קיבלו את זה והם פיצצו אותנו במכות, את המשפחה שלי במיוחד. ניסיתי לברוח, כשחזרתי לקחת את הקביים שלי תפס אותי בחור מלה פמיליה ופשוט אמר לי 'תעופו מפה'. אמרתי לו שאני נכה ושאני צריכה להביא את הקביים שלי, אז הוא אמר לי שאין מקום לנכים ונשים ביציע. הוא נתן לי בעיטה ברגל הפצועה שלי ודחף אותי על הכיסאות".
חיים, אתה מכיר את הקבוצה היטב המון שנים. האלימות של לה פמיליה מחמירה עם הזמן? "כן. לפני כמה חודשים היה אימון תמיכה בבית וגן סביב עסקת השייח של חוגג, הגיעו אוהדים לתמוך ומנגד לה פמיליה הגיעו. לא מצא חן בעיניהם שאנחנו תומכים בעסקה כזאת, הם הגיעו והכו אוהדים, דחפו אנשים, ואיימו וקיללו. השיטות שהם הפעילו עד היום על אוהדי היריבה מופנות היום כלפי אוהדי בית"ר ירושלים, זה לא ארגון אוהדים, זה ארגון טרור".
מה אתם מצפים שיקרה עכשיו? "הציפייה שלנו היא שהרשויות יטפלו בזה, אבל זה לא קורה. לא המשטרה ולא בתי המשפט. צריך לטפל בארגונים האלה מהשורש. באנגליה בשנות ה-80 פשוט הוציאו את החוליגנים מחוץ לחוק, הרחיקו אותם לכל החיים ממגרשי הכדורגל והם קיבלו עונשי מאסר כבדים".
2 צפייה בגלריה
האוהדת שפונתה לבית החולים
האוהדת שפונתה לבית החולים
האוהדת שהותקפה
(צילום: פרטי)
את מפחדת לחזור ליציע? לא תשובי לשם יותר? ר': "אני לא יודעת אם אני לא אשוב לעולם אבל כרגע אני מעדיפה שלא להגיע".
אוחיון: "אני באמת חושב שאם לא תגיעי יותר למגרשי הכדורגל זה הניצחון שלהם. אני יכול להבטיח לך שמה שאת עברת זה היה באמת קו פרשת מים. אני חושב שהיום רוב המכריע של הקהל מבין שלארגון טרור הזה אין מקום במגרשי הכדורגל".
ר': "אני מקווה שאתה צודק".

המשטרה עצרה אוהד בחשד למעורבות בקטטה בבלומפילד

המשטרה עצרה היום (רביעי), במסגרת חקירה יזומה ומואצת, תושב המרכז בחשד למעורבות בקטטה שלשום באצטדיון בלומפילד.
שוטרי מרחב יפתח עצרו, כאמור, תושב ממרכז הארץ בשנות ה-30 לחייו, בחשד למעורבות בקטטה והוא נחקר בתחנת המשטרה ביפו.
בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה תבקש המשטרה להאריך מחר את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בת"א.