אחרי האירועים המכוערים בבלומפילד ביום שני, המאבק של בית"ר ירושלים בארגון לה פמיליה נמשך, כאשר היום (רביעי) יו"ר הקבוצה אלי אוחנה פרסם הודעה בה תקף בחריפות את הארגון. "לה פמיליה הם האויבים של בית"ר, ניסיתי לא פעם לפייס, אבל הגיעו מים עד נפש".
אוחנה כתב: "אני חלק מבית"ר ירושלים מגיל 12, מזוהה איתה והיא איתי לאורך כל הקריירה שלי, בכל תפקיד בו נשאתי. שלשום, בפעם הראשונה בחיי, התביישתי להיות חלק מהמועדון. זה בלתי נתפס. אנשים תמימים שכל חטאם הוא האהבה לבית"ר והרצון למחוא כפיים לשחקן של הקבוצה צריכים לעבור לינץ' כזה? אני עדיין לא מצליח לעכל את זה".
1 צפייה בגלריה
אלי אוחנה
אלי אוחנה
אלי אוחנה. נגד לה פמיליה
(צילום: אורן אהרוני)
עוד כתב היו"ר: "איזה מין דבר זה, לבוא לטעון שאתה אוהד בית"ר ולהכות אנשים, לבוא בחבורה של 15-20 על אדם אחד, לבעוט ולדרוך על הראש של בן אדם שהוא על הרצפה? אישה נכה, לוחם צה"ל, לאן הגענו? הגיע הזמן לומר – אנחנו לא רוצים אתכם, אנחנו לא צריכים אתכם, לא יכולים לסבול אתכם, תעזבו אותנו במנוחה".
"אתם יכולים לקלל, אתם יכולים לטנף, וכנראה שזה מה שתעשו, אך אתם לא מטרידים אותי, מבחינתי "לה פמיליה" הפך לשם נרדף לגזענות, אלימות, עבריינות ורוע, משהו שמבריח כל אדם נורמטיבי מלהיות חלק מבית"ר. אני חייב לומר, לא תמיד התבטאתי מספיק באופן נחרץ בעניין הזה, אבל הגיעו מים עד נפש".
"דיברתי עם אנשים בתוך הארגון והייתי מאלה שניסו לפייס. היה רצון לנסות ולהכניס קצת הגיון ומחשבה, אך לצערי כל הדברים האלה לא עזרו ולא נותר לי אלא לצאת בצורה פומבית ולעשות לזה סוף", סיכם אוחנה