הכוורת של אליניב ברדה מתפרקת? מאור מליקסון, עוזר המאמן ואחד הסמלים הגדולים של הקבוצה בשנים האחרונות, צפוי לסיים את תפקידו במועדון בימים הקרובים. הפרידה מגיעה מיוזמתו האישית ולטענתו היא נובעת מ"נסיבות אישיות".
מליקסון כבר נטש את קורס הפרו היוקרתי בו נטל חלק, לאחר מפגש אחד בלבד, גם כן לדבריו בגלל סיבות אישיות. בשנה האחרונה יצא ספר שכתב שחקן העבר שסיכם את קריירת המשחק שלו והפך לרב מכר. בעקבות הצלחת הספר לא מן הנמנע שהוא יפתח בקריירה תקשורתית.
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע עם עוזרו מאור מליקסון
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע עם עוזרו מאור מליקסון
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע עם עוזרו מאור מליקסון
(צילום: עוז מועלם)
מדובר במכה קשה עבור ברדה מאחר שמליקסון היה אחד האנשים הקרובים אליו במועדון. המאמן, שבנה קבוצה שאמורה להיאבק על תואר האליפות, מתמודד לאחרונה עם לחצים רבים נוכח האכזבה מהתוצאות והיכולת שהציגה קבוצתו לאחרונה, שהובילה להדחה ביום חמישי האחרון מאירופה לאחר הפסד 1:2 ללבסקי סופיה, בבולגריה.
ברדה ומליקסון שיתפו פעולה בהפועל באר-שבע גם כשחקנים והיו מהבולטים בשלוש האליפויות שזכתה הקבוצה בעשור הקודם. הם גם היו שני השחקנים האהובים ביותר על ידי האוהדים. השניים פרשו ממשחק פעיל מסיבות בריאותיות בהפרש של כשנה. ברדה תלה את הנעליים בעקבות אירוע לב בזמן אימון ואילו מליקסון פרש שנה לאחר מכן בעקבות הסתבכות של ניתוח בשרירי הבטן.
2 צפייה בגלריה
מאור מליקסון
מאור מליקסון
סופה של תקופה. מליקסון
(צילום: עוז מועלם)
עד לפני שנה וחצי שימש ברדה כמנהל המקצועי של המועדון ואילו מליקסון מילא תפקיד זהה במחלקת הנוער. מרגע שברדה נקרא למלא את משרת המאמן הראשי בקבוצה, מליקסון סיים את תפקידו בנוער ועבר לשמש כעוזרו. כעת ברדה כבר החל במגעים למציאת עוזר מאמן חדש.