מכבי תל אביב תנסה להשיג מחר (חמישי, 20:30) את הכרטיס לשלב הבתים של הליגה האזורית, כשתארח את שחטאר קרגנדי למשחק הגומלין עם יתרון 1:2 מהמשחק הראשון בקזחסטן. המאמן פטריק ואן לוון עדכן שדן ביטון וסטיפה פריצה היו חלק מהאימונים האחרונים של הקבוצה ויעמדו לרשותו בהתמודדות.
"תמיד יש מה לשפר, בכל אימון ובכל משחק שאנחנו מנתחים יחד", אמר המאמן במסיבת העיתונאים בנוגע ליכולת של הקבוצה. "אני חושב שכולנו מבינים שיש לנו הרבה מה לעשות כדי להעלות את הרמה שלנו. אנחנו מנסים לעשות את זה בצורה מאורגנת ולהעלות את קצב המשחק שלנו, במטרה להציג כדורגל טוב עם תוצאות טובות ולא רק הופעה טובה".
3 צפייה בגלריה
ואן לוון
ואן לוון
פטריק ואן לוון. רוצה להתגבש על סגל של 24 שחקנים
(צילום: עוז מועלם)
על סגל הקבוצה לקראת פתיחת העונה: "העונה האחרונה לימדה אותי שחייבים לפחות 24 שחקנים כולל שוערים כשמשחקים גם באירופה, וזה הופך את העבודה לקלה יותר עבור המאמן. המטרה שלנו להיות סביב 24 שחקנים לפחות, בייחוד לנוכח העובדה שגם הקורונה יכולה להשפיע".
היום נודע שמכבי ת"א סיכמה עם מכבי נתניה על צירופו של גבי קניקובסקי, במקרה שהקשר לא ימצא קבוצה באירופה. "חלון העברות עדיין לא נסגר כך שיש לנו עוד זמן להביא שחקנים שמתאימים לסגל שלנו", ציין ואן לוון, "לא אתייחס לשמות, אבל כמובן אחרי כל שחקן ישראלי איכותי תמיד מעניין לעקוב ולבחון אפשרות לצרף אותו".
3 צפייה בגלריה
ביטון מסמן לב ליציע
ביטון מסמן לב ליציע
דן ביטון. ישחק בגומלין?
(צילום: ראובן שוורץ)
דן גלזר אמר במסיבת העיתונאים: "השגנו תוצאה טובה במשחק הראשון, העברנו את ההכרעה הביתה ואנחנו צריכים לעשות את העבודה. אנחנו מצפים מחר לדחיפה של הקהל שלנו כמו תמיד. אנחנו צריכים את האוהדים איתנו. אני קורא להם: עטו מסכות כל המשחק, אני יודע שזה קשה וזה לא נוח, אבל כדי שלא נחזור לתקופה החשוכה שהייתה לפני זה עם כדורגל בלי קהל, בבקשה תעקבו אחר ההנחיות. אני מקווה שיחד נצא מהמצב הזה".
על הביקורת של אוהדים על היכולת של הקבוצה אמר גלזר: "הקהל כמונו רוצה שנצליח כמה שיותר ואני בטוח שהביקורת שלהם באה ממקום טוב. אנחנו השחקנים והצוות רוצים להצליח ולהופיע הכי טוב שאפשר בכל משחק. בכל תחילת העונה, במיוחד כשהסגל יחסית חדש, אנחנו צריכים לאסוף נקודות ולעבור שלבים. נצבור ביטחון ואני בטוח שנציג יכולת טובה יותר".
3 צפייה בגלריה
יבגני שיקאבקה מול דן גלזר
יבגני שיקאבקה מול דן גלזר
דן גלזר. "יש פה שחקנים צעירים עם פוטנציאל, מנסים לתת להם ביטחון"
(צילום: באדיבות מכבי תל אביב)
על האופי שגילתה הקבוצה כשחזרה במהירות מפיגור והפכה את התוצאה במפגש הראשון אמר הקשר: "יש לנו אופי חזק מאוד והוכחנו את זה בשנים האחרונות. אנחנו לא נותנים לשום דבר להשפיע עלינו. כמובן השער שספגנו בקזחסטן העיר אותנו, והגבנו מהר מאוד. עכשיו צריך לסיים את הסיפור".
על מצב הסגל אחרי עזיבתם של שחקני מפתח: "כמובן שחקנים טובים מאוד עזבו, אבל המועדון גדול מכל שחקן. יש פה שחקנים צעירים עם פוטנציאל גבוה מאוד. קשה מאוד בתוך רגע להיכנס ולהיות משמעותי. זה לוקח זמן, ואנחנו מנסים לתת להם את כל הביטחון שאפשר. אני בטוח שבהמשך תראו אותם על המגרש".