כפי שנחשף ב-ynet, מאמן נבחרת הנוער, אופיר חיים, סיכם היום (רביעי) על הארכת חוזה לשנתיים נוספות, זאת לאחר פגישה עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ והמנכ"ל ניב גולדשטיין.
״לא היה לי ספק לרגע שהבית החם בנבחרות ובהתאחדות ימשיך להיות המקום הנכון והטבעי עבורי", אמר חיים, שהוביל את נבחרת הנוער רק לאחרונה לזכייה במדליית הארד במונדיאליטו, ובשנה שעברה למקום השני ביורו עד גיל 19. "הזכות להוביל את נבחרת ישראל להצלחות ברמה האירופית והעולמית רק מחזקת את האמונה שלי שניתן אפילו להגיע להישגים עוד יותר גדולים ולקדם שחקנים שיובילו להצלחות היסטוריות גם בנבחרת הצעירה ובבוגרת. ההתאחדות האמינה בי, תמכה בי, קידמה אותי ואני שמח להמשיך לעסוק במקום ובמה שמוציא ממני את המיטב לטובת הכדורגל שלנו".
2 צפייה בגלריה
אופיר חיים
אופיר חיים
ממשיך לשנתיים נוספות. חיים
( Luis ROBAYO / AFP)
2 צפייה בגלריה
נבחרת הנוער מונדיאליטו
נבחרת הנוער מונדיאליטו
חיים הוביל את נבחרת הנוער למדליית ארד במונדיאליטו
( Buda Mendes/FIFA via Getty Images)
החתימה של חיים התעכבה בגלל תוספת השכר שהגישה ההתאחדות - תוספת של אלף שקל לחודש ל-17 אלף שקיבל חיים קודם לכן - ושהמאמן ראה בה כלא משקפת את ההצלחה שרשם במהלך הקיץ הנוכחי עם דור העתיד של שחקני הנבחרת. סוכנו, עו"ד רועי דניאל, שלח טיוטת תיקון לחוזה שנשלח על ידי גודלשטיין, בו דרש שכר נטו של 30 אלף שקל בחוזה לשנתיים. לבסוף סיכמו הצדדים שחיים ירוויח 22 אלף שקל לחודש.
יו"ר ההתאחדות, שינו זוארץ, אמר: "אנחנו לא רק מעריכים את אופיר כאיש מקצוע מהדרגה הראשונה אלא גם רואים בו חלק ממשפחת ההתאחדות לכדורגל ונבחרות ישראל. אופיר הוביל את נבחרת הנוער להצלחות היסטוריות ואנחנו משוכנעים כי ימשיך להצליח ולטפח את דור העתיד של הנבחרות. אופיר, אני משוכנע, ימצא עצמו בזכות כישוריו המקצועיים והאנושיים בתפקידים בכירים עוד יותר בנבחרות ישראל".