אף אחד במכבי חיפה לא ציפה לצאת לפגרת הנבחרת עם תבוסה 3:0 להפועל ירושלים. אפשר להגיד שכל האנרגיות המטורפות שהיו במועדון לפני ואחרי פריז סן ז'רמן נעלמו כלא היו אמש (ראשון) לאחר המשחק בטדי.
השחקנים בירוק היו בהלם מוחלט מהתוצאה והתצוגה החלשה ביותר שהקבוצה הציגה העונה. מנגד, הקבוצה של זיו אריה הציגה יכולת מרשימה, עשתה ככל העולה על רוחה, שלטה במשחק, בקצב ורק במזל הירוקים לא ספגו שם תבוסה גדולה יותר.
2 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה
ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה
הפועל ירושלים עשתה ככל העולה על רוחה. רוקאביציה
(צילום: אלכס קולומויסקי)
הרבה דובר על המעברים הקשים בין אירופה לליגה, אך עד המשחק אתמול בכר ושחקניו ידעו לעשות את ההפרדה. המאמן הבהיר לשחקניו לפני כל משחק שהליגה היא "הלחם והחמאה שלנו" ו"דרך הליגה הגענו לאן שהגענו באירופה", אך משום מה אתמול כל זה נעלם.
בכר עלה עם ההרכב החזק שלו ובדיעבד הוא הצטער על כך ואמר שכנראה העייפות שיחקה תפקיד מכריע. הירוקים נראו כמו הצל של עצמם. "כולם בהלם מוחלט, אף אחד לא ציפה ולא חשב על תבוסה כזו. זו סטירה מצלצלת שחייבת להעיר את כולנו, אם חטפנו שלישייה מהפועל ירושלים, זה מוכיח עד כמה הליגה קשה וכמה לכל קבוצה יש שאיפה לנצח אותנו. נצטרך לנצל את הפגרה, לעבוד קשה ולהגיע מוכנים בעוד פחות משבועיים", אמר שחקן בקבוצה.
ברק בכר היה עצבני מאוד במהלך המחצית. הוא גער בשחקניו ודרש מהם מחויבות, אך גם השיחה הנוקשה שלו לא גרמה להם לבצע מהפך במחצית השנייה. הרבה מאוד אוהדים הגיעו עד לבירה ותכננו לצאת לאחר המשחק לסיורי סליחות בכותל, אך ההפסד המביך והמשפיל גרם להם לוותר על התכנון המוקדם והם חזרו ישירות לאזור חיפה. "זה אחד ההפסדים היותר כואבים שלנו. נכון, זה קורה ואפשר להפסיד, אך יש דרך והמשחק הזה הזכיר את מכבי חיפה מהעבר הלא כל כך מחמיא, ועצוב שכך", אמר אבי, אוהד הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
גם העצבים במחצית לא עזרו. בכר
(צילום: אלכס קולומויסקי)
עלי מוחמד יחזור להרכב במשחק הליגה הבא מול מכבי ת"א בשבת בעוד פחות משבועיים. נדמה שבמכבי חיפה לא צריך להוסיף מילים כדי לתאר את המשמעות והחשיבות של המשחק הזה לאוהדים ולמועדון. שלושה ימים לאחר מכן הקבוצה תקיים את צום יום כיפור בטורינו ומיד בצאת הצום תשחק שם מול יובנטוס, שגם לא השיגה עדיין נקודות. בכר, שקיבל כל מה שרצה מיעקב שחר, רוצה לצרף ישראלי נוסף. היכולת של קשר הפועל ירושלים גוני נאור גרמה לירוקים להבין יותר למה בכר התעקש לצרף אותו לקבוצה. גם אליאל פרץ מועמד להצטרף. אזרוחו של דניאל סונדרגן עדיין בתהליך ובמכבי חיפה פסימיים לגבי האפשרות שההליך יסתיים במהלך השבוע הקרוב והם יוכלו להחתים זר נוסף חשבונו עד לסגירת חלון העברות בשבוע הבא.
המשטרה מסרה היום כי הייתה פריצה למחסן של אוהדי מכבי חיפה באצטדיון העירוני. הפורצים גנבו ציוד והשאירו דגלים עם גולגלות. המשטרה עצרה שני חשודים בביצוע המעשה, השניים בני 23 ו-24, אחד מהם תושב חיפה והשני תושב חרשים.