מכבי נתניה הודיעה הערב (שלישי) על החתמתו של חלוץ נבחרת הנוער של ישראל אחמד סלמן בן ה-18. סלמן שחתם לארבע וחצי עונות, נרכש מהפועל ירושלים והיה מכוכבי נבחרת הנוער שסיימה במקום השני באליפות אירופה האחרונה. דווקא אחרי שלקח חלק בהישג, מעמדו של סלמן בהפועל ירושלים נפגע והעונה הוא שותף בארבעה משחקים בלבד בקבוצה הבוגרת, במהלכם בישל שער אחד ולא כבש. בכל זאת, הוא נחשב לאחד הכישרונות הגדולים של הכדורגל הישראלי, ומדובר בהחתמה משמעותית עבור נתניה.
סלמן הצטרף למחלקת הנוער של הפועל ירושלים (אז הפועל קטמון) בגיל 14 וערך את הופעת הבכורה בבוגרים כבר בגיל 17, בעונה שעברה בדרבי הירושלמי במסגרת שלב הבתים של גביע הטוטו. יש לו שער בודד במדי הפועל ירושלים בליגת העל, ב-1:3 של ירושלים על הפועל נוף הגליל בעונה שעברה.
1 צפייה בגלריה
מכבי נתניה אחמד סלמן
מכבי נתניה אחמד סלמן
יהלום חדש. סלמן
(צילום: מכבי נתניה )
מכבי נתניה פתחה את העונה עם המון ציפיות, ועד כה היא המאכזבת הגדולה של הליגה כשהיא עם 17 נקודות אחרי 17 משחקים, רחוקה שתי נקודות בלבד מהקו האדום. רן קוז'וק החליף במהלך העונה את בני לם, שבעונה שעברה לקח את הקבוצה מהתחתית למקום הרביעי, אך הקבוצה לא נראית טוב יותר ולא משיגה תוצאות טובות יותר. עם קוז'וק זה התחיל בצורה חיובית עם שני ניצחונות רצופים, אך מאז החזרה מפגרת המונדיאל השיגה נתניה רק 2 נקודות מתוך 12 אפשריות.