בהפועל ת"א מצפים כי המאמן סלובודן דראפיץ' יודיע עוד היום (שלישי) על התפטרותו, אולם גם אם לא ייקח בעצמו את האחריות,בעלי הקבוצה רוצים להיפרד ממנו עוד לפני המשחק הקרוב בליגת העל - בשבת מול סקציה נס ציונה. מי שמתנגד לפיטורים הוא המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים.
במקביל לדרמה, הקבוצה הגיעה לסיכום עם הרבויה איליץ', קשר התקפי קרואטי בן 23. איליץ' שיחק בנבחרות הנערים והנוער של קרואטיה ובנוער של דינמו זאגרב, אך לא הצליח להשתלב ועבר במספר רב של קבוצות, בעיקר בליגה השנייה בקוראטיה. העונה הוא בישל חמישה שערים ב-15 הופעות בביחלו ברדו ממרכז הטבלה ליגת המשנה.
5 צפייה בגלריה
דראפיץ'
דראפיץ'
ישים את המפתחות? דראפיץ'
(צילום: הרצל יוסף)
התבוסה הגדולה בתולדות המועדון - 6:0 אתמול בטוטו-טרנר להפועל באר-שבע - כמובן שלא עברה בשקט. בהפועל ת"א, הקבוצה עם ההגנה החלשה בליגה שספגה 36 שערים ובעלת הפרש השערים הגרוע בליגה (15-), הרגישו מושפלים ואימון הבוקר בוטל במפתיע. "אם ההנהלה חושבת שאני הבעיה, אין לי בעיה ללכת", אמר דראפיץ' אחרי המשחק. ובהפועל חושבים, כך לפחות הלך הרוח, שהמאמן הוא אכן הבעיה. ישנה ביקורת על המקובעות שלו ועל כך שלא הצליח להשפיע בכלל על המועדון שלא רשם ניצחון כבר חודשיים.
5 צפייה בגלריה
ניב זריהן
ניב זריהן
השפלה חסרת תקדים. זריהן
(צילום: הרצל יוסף)
דראפיץ' נקב בנוסחה הבאה שלפיה יחליט אם הוא מתכוון להתפטר בעצמו: "אני צריך לבדוק אם חדר ההלבשה איתי, לבדוק אם הם רוצים שאאמן אותם. לא התבוסה היא הפרמטר, אלא אם איבדתי את חדר ההלבשה, ואז אקום ואלך". בשיחות של גורמים במועדון עם מספר שחקנים, גם אחרי המשחק אמש בבאר-שבע, טענו בפניהם כי דראפיץ' איבד את חדר ההלבשה, שהפך למפולג מאוד בוולפסון, בעיקר בין השחקנים הוותיקים לצעירים.
"דראפיץ' איבד את חדר ההלבשה, בוא נראה אם הוא באמת יילך", אמר גורם במועדון, בזמן שהמאמן עוד ניסה לשמור על תקווה: "אני חושב שאני יכול להזיז דברים. אני יכול לעשות דברים טובים, אפשר להציל את העונה".
5 צפייה בגלריה
דראפיץ'
דראפיץ'
דראפיץ'. גורם במועדון: "הוא איבד את חדר ההלבשה"
(צילום: דניאל כהן)
בהפועל מדברים בעיקר על היעדר חלופה גם בשוק המאמנים הפנוי, מה שעשוי לעכב את השינוי על הקווים. המנהל המקצועי, עומר בוקסנבוים, סבור כי לא צריך לפטר את המאמן, אולם נראה כי זו תהיה החלטה שתגיע מלמעלה.
גם בוקסנבוים, שהיה גורם מרכזי יחד עם קובי רפואה בבניית הקבוצה בקיץ, ספג ביקורת. רק לאחרונה הודיע לסינטיהו סלליך, המשתכר הגבוה בהפועל ת"א, כי הוא לא בתוכניות המקצועיות של המועדון.

ממתינים לאמריקאים

אחת הבעיות במועדון, שישנו ואקום בשל ההמתנה לקבוצה האמריקאית ששוקלת האם לקחת את זכויות הניהול. זאת לאחר שאותה קבוצה החליטה לנצל סעיף בחוזה של דחייה בשבועיים נוספים. הדחייה של האמריקאים מובילה לקיפאון בכל הקשור להחלטות ניהוליות ומקצועיות.
5 צפייה בגלריה
דוד קלטינס
דוד קלטינס
קלטינס המום אחרי ה-6:0 בטוטו-טרנר, אתמול
(צילום: הרצל יוסף)
היום תתקיים ישיבת חירום על מנת לקבל החלטה האם להמתין לאמריקאים, או לחזור לנהל את המועדון באופן מיידי ולקבל החלטות, שהראשונה בהן עשויה להיות פיטורי דראפיץ'.
"יש לנו את הקבוצה הכי לא מאומנת והכי לא טובה בליגה", אמרו בהפועל, שיחזרו בשבת לראשונה מזה חודשיים לבלומפילד למשחק מול נס ציונה. האוהדים מתכוונים למחות במהלך האימונים השבוע ובמשחק עצמו נגד ההנהלה, הצוות המקצועי והשחקנים.
פורסם לראשונה: 06:00, 10.01.23