במכבי חיפה מתכוננים לקראת הגומלין בברן נגד יאנג בויז במסגרת פלייאוף ליגת האלופות. אחרי התיקו המאופס בסמי עופר נגד האלופה השוויצרית בשבוע שעבר, הירוקים מקווים הפעם להצליח לכבוש ולעשות דבר שאף קבוצה ישראלית מעולם לא עשתה - לעלות לשלב הבתים של המפעל הבכיר באירופה שנה שנייה ברציפות.
"זה יכול להיות אחד הערבים הגדולים של מכבי חיפה", אמרו במועדון. "זו אולי היריבה הכי איכותית שהמועדון פגש בדרך לשלב הבתים של ליגת האלופות, ולכן אם נעשה שלב בתים של ליגת האלופות בפעם השנייה ברציפות, ועוד עם מסאי דגו על הקווים בשנתו הראשונה בקבוצה ואחרי עזיבה של שחקנים משמעותיים - זה יהיה ההישג הכי גדול".
3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
(צילום: אלמוג אללי)
3 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
יעלה את הקבוצה לשלב הבתים בשנתו הראשונה על הקווים? מסאי דגו
(צילום: עוז מועלם)
המשחק הטקטי שצלח לשוויצרים במשחק בשבוע שעבר בחיפה, אך ההתקפה של יאנג בויז נחשבת למצוינת ובמשחק שייערך בביתה תשחק בסגנון פתוח יותר. לכן דגו, שנמצא 90 דקות מעלייה חלומית לשלב הבתים של ליגת האלופות, יפתח במערך אחר, כשהמטרה שיהיו שחקנים מהירים לטובת התקפות המעבר.
דגו עדיין יפתח עם שלושה בלמים (דניאל סונדגרן, עבדולאי סק ושון גולדברג), אולם בשל ההיעדרות של קורנו, שמושעה בגלל צהובים, מי שישחק באגף השמאלי יהיה דולב חזיזה.
3 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה ענאן חלאילי
שחקן מכבי חיפה ענאן חלאילי
צפוי לפתוח. ענאן חלאילי
(צילום: עוז מועלם)
מי שיוצב בצד ימין יהיה ענאן חלאילי. הקפטן צ'ארון שרי, עלי מוחמד ומחמוד ג'אבר יפתחו באמצע, כשגם פיירו ודין דוד יעלו ב-11.
מאות מאוהדי הקבוצה הגיעו לתמוך בשחקנים וכבר ערכו צעדה ברחובות ברן. כאלפיים אוהדי מכבי חיפה צפויים לעודד את הקבוצה בפעם הראשונה בקמפיין האירופי הקיץ, לאחר שנאסר עליהם כניסה למשחקי חוץ בעקבות התקרית מול המרון ספרטנס בסיבוב הראשון של ליגת האלופות.
הרכב מכבי חיפה: איתמר ניצן; דניאל סונדגרן, עבדולאי סק, שון גולדברג, ענאן חלאילי; צ'ארון שרי, עלי מוחמד, דולב חזיזה, מחמוד ג'אבר; דין דוד, פאנצדי פיירו.
פורסם לראשונה: 07:13, 29.08.23