בידיעה שהיא יכולה להפוך לקבוצה הישראלית הראשונה אי פעם שעולה לשלב הבתים של ליגת האלופות פעמיים ברציפות, מכבי חיפה תעלה מחר (שלישי, 22:00) למשחק הגומלין נגד יאנג בויז במסגרת בשלב פלייאוף ליגת האלופות, לאחר שהמשחק הראשון בין הקבוצות, בסמי עופר, הסתיים בתיקו 0:0 מאכזב עבור המארחת.
הפסד ישלח את הירוקים לשלב הבתים של הליגה האירופית. אבל אחרי שנפסקו נגד הקבוצה שני משחקי חוץ ללא קהל, שחקני האלופה הישראלית ייזכו מחר לרוח גבית לא מבוטלת מצד אוהדיה, שיגיעו לאצטדיון סטאד דה סוויס ונקדורף בבברן, בתקווה לחזות בסנסציה.
3 צפייה בגלריה
דגו
דגו
"בלי תירוצים". דגו
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
סק
סק
0:0 במשחק הראשון
(צילום: עוז מועלם)
במסיבת עיתונאים מיוחדת שקיימה הקבוצה היום אמר מסאי דגו: "אנחנו יודעים שלפנינו משחק שיכול להפוך להיסטורי, אבל זה פחות מעסיק. אנחנו יודעים שיש לנו 90 דקות של קרב אמיתי. לפני שבוע היינו לפני שני משחקים על שלב בתים, עכשיו אנחנו רחוקים משחק אחד, גמר לכל דבר. תהיה מולנו יריבה מאוד חזקה, אבל אמרתי כבר בארץ שאנחנו באים עם אמונה ונעשה הכל כדי לנצח".
דגו התבקש להתייחס למשטח הדשא הסינטטי בשוויץ שעלול להקשות על קבוצתו: "זה משהו שלא מדאיג אותי. אמרתי לשחקנים שאחנו מגיעים למגרש כזה ואין תירוצים, נבוא לעשות את העבודה למרות השינוי הזה".
3 צפייה בגלריה
דניאל סונדגרן
דניאל סונדגרן
"רוצה לחזור לשלב הבתים". דניאל סונדגרן
(צילום: עוז מועלם)
על החיסרון של פייר קורנו במשחק אמר המאמן: "השגנו ניצחונות בשלבים מוקדמים ללא פייר. בטוח שהמחליף שלו יעשה את העבודה".
"אנחנו פוגשים קבוצה מאוד חזקה, מאוד בייתית", המשיך המאמן. "כמו שהם באו נגדנו אגרסיביים וללא חשש באצטדיון ביתי שלנו, גם אנחנו נבוא למשחק נגדם בצורה דומה. המשחק בישראל היה מאוד טקטי, גם מצידנו וגם מצד יאנג בויז. מחר שתי הקבוצות צריכות לעשות התאמות כדי שיהיה משחק התקפי, אבל מבחינתי זה לא יבוא על חשבון הגנה. נעשה הכל כדי שמשחק ההתקפה כן יראה יותר טוב, אך במשחק מול יריבה כזו ההגנה חשובה מאוד".
בהנחה שהמשחק לא יוכרע בזמן החוקי, יתמודדו הקבוצות על כרטיס העלייה במסגרת הארכה ובעיטות הכרעה. על השאלה האם מכבי חיפה מתכוננת לתסריט שכזה אמר דגו: "לא מאמין שצריך לתרגל פנדלים כי באימונים אתה בועט מול חמישה ציפורים ובמשחק מול 32 אלף. בסוף זאת התמודדות של השחקן ופחות של השוער".
דניאל סונדגרן הוסיף על הרצון לרשום הופעה שנייה ברציפות בליגת האלופות: "אם אתה נוגע בשמיים פעם אחת אתה רוצה לגעת פעם נוספת, בשבילנו ובשביל האוהדים, אבל בעיקר בשבילנו. וככה זה. אני שמח שבמשחק הזה גם האוהדים שלנו יהיו, הם משהו מיוחד ותמיד מלווים אותנו לכל מקום. אגב, אמרתי להם שיש לי בקשה להחליף את השיר ששרים לי עד עכשיו (צוחק)".
על השער שכבש מול הכוכב האדום בפלייאוף בשנה שעברה: "זה חקוק לי בראש תמיד, אני רואה את הסרטון המון, עד היום חברים שלי שולחים לי את השער. בכל זאת זה העבר, הגיע הזמן לחלומות חדשים. אני בדרך כלל לא בועט, אולי מחר אצטרך לבעוט קצת, נראה".