אחרי שבינואר שעבר היה קרב גדול בין מכבי חיפה למכבי ת"א על שירותיו של דיא סבע, והאלופה זכתה בשירותיו במהלך שסייע לה לזכות באליפות השלישית ברציפות. שני המועדונים הגדולים בכדורגל הישראלי נלחמים בימים האחרונים על אפשרות צירופו של גדי קינדה, שמסיים את חוזהו בקנזס סיטי מה-MLS.
למרות שקינדה קיבל לפני שבועיים הצעה להאריך את חוזהו בקנזס סיטי בתמורה לשדרוג משמעותי בשכרו, כלל לא בטוח שהוא יישאר בארה"ב. על פי מקורביו, הנטייה שלו היא לשוב לארץ לקבוצה שמתמודדת על תארים. הוא גם בוחן מעבר בוחן גם אופציות לשחק באירופה, אולם ייתכן מאוד כי הוא ייבחר לשחק בישראל. במקרה כזה, מכבי ת"א ומכבי חיפה הן המועמדות הבולטות להחתים אותו.
2 צפייה בגלריה
שחקן ספורטינג קנזס סיטי גדי קינדה
שחקן ספורטינג קנזס סיטי גדי קינדה
גדי קינדה. מבוקש בישראל
(AP Photo/Jeff Roberson)
מי שמנסה לשכנע את קינדה להגיע למכבי חיפה הוא מאמנה מסאי דגו, שמכיר את השחקן בשל החברות הקרובה עם אחיו הצעיר נתן. מאחורי הקלעים נוצר קרב בין שני המועדונים על צירופו של קשר נבחרת ישראל שיגיע כשחקן חופשי.
ב"אתלטיק" פרסמו רק בשבוע שעבר כי קינדה לא ימשיך בקנזס סיטי: "השיחות פסקו, קינדה צפוי לשוב לאירופה כדי קרוב יותר למשפחתו, לאחר שחוזהו הסתיים אחרי ארבע שנים".
2 צפייה בגלריה
קינדה
קינדה
זר לכושר בחודשים האחרונים אחרי שהתמודד עם סדרת פציעות. קינדה
(צילום: REUTERS/Albert Gea)
הקשר ההתקפי בן ה-29 חזר לכושר בחודשים האחרונים אחרי שהתמודד עם סדרת פציעות שהשביתה אותו לתקופה ארוכה. במהלך שנותיו ב-MLS רשם 16 שערים ו-17 בישולים ב-80 הופעות.
ובעניין אחר: המשטרה ליקטה עדויות וצילומי מצלמות אבטחה מהקטטה ההמונית בין אוהדי מכבי ת"א למכבי חיפה בנתב"ג, כשצפויים מעצרים בימים הקרובים. "חזרנו מהטיסה של הקבוצה שלנו ביוון, כשיצאנו היה עשרות אוהדי מכבי ת"א בטרמינל ומחוצה לו, הם היו מצוידים באלות ובמקלות, לנו מן הסתם לא היה שום דבר כי שבנו מהטיסות, הם התחילו במכות", סיפר י', אוהד מכבי חיפה.
פורסם לראשונה: 06:00, 17.12.23