מכבי חיפה הודיעה היום (שישי) כי המשחק בינה לבין ויאריאל במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית יתקיים ב-9 בנובמבר ב-19:45, ויועתק מישראל לאצטדיון בלרנקה, קפריסין לאור המצב הביטחוני בארץ. בנוסף, הודיעו הירוקים כי בהוראת אופ"א ההתמודדות תיערך ללא קהל.
אתמול נערך המחזור השלישי בשלב הבתים של המפעל, כאשר המשחק בין הספרדים לקבוצה של מסאי דגו לא התקיים לאור העובדה שעדיין לא התקבלה הכרעה בנוגע למגרש הביתי החלופי של מכבי חיפה. כזכור, אופ"א הטילה איסור על קיום משחקים בינלאומיים בישראל לאור מלחמת "חרבות ברזל", מה שגרם לדחיית משחקיהן של מכבי חיפה בליגה האירופית ושל מכבי ת"א בקונפרנס-ליג.
1 צפייה בגלריה
מכבי פ"ת מכבי חיפה
מכבי פ"ת מכבי חיפה
יארחו את ויאריאל בקפריסין. שחקני מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
בשני המשחקים שקיימה עד כה במסגרת שלב הבתים של המפעל, השיגה מכבי חיפה נקודה אחת. הירוקים הובסו 3:0 במשחק החוץ בצרפת במחזור הראשון, וסיימו ב-0:0 עם פנאתינייקוס במחזור השני, במשחק שנערך באצטדיון בסמי עופר, לפני פרוץ המלחמה. נכון לעכשיו, הירוקים נועלים את טבלת בית 6.
מנגד, ויאריאל נמצאת כרגע במקום השלישי, לאחר שהפסידה במחזור הפתיחה 2:0 ביוון לפנאתינייקוס, וניצחה במחזור השני 0:1 את ראן. במשחק שנערך אתמול באתונה במסגרת הבית, ניצחה ראן 1:2 בחוץ את פנאתינייקוס, והיא כרגע מוליכת את טבלת הבית עם 6 נקודות.