מכבי חיפה נפרדה אתמול (שלישי) מחלום הדאבל לאחר שאיבדה יתרון והפסידה בביתה 2:1 בהארכה למכבי נתניה בגומלין רבע גמר הגביע (4:3 בסיכום שני המשחקים). הפנים של שחקני חיפה בסיום אמרו הכל - אכזבה ענקית ותחושת פספוס גדולה של הירוקים, שכל כך רצו דאבל אך כעת מבינים שביכולת הזו גם האליפות בספק גדול.
"אנחנו בתקופה רעה", קבע גורם בקבוצה. "מי שחשב שהניצחון על בית"ר סימן שיצאנו לדרך חדשה - טעה. אין ספק כי ההפסד הזה כואב במיוחד, כי אי אפשר לתקן. כולם צריכים לקחת את עצמם בידיים ולהתעורר ומהר".
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
לא פוגע. אצילי
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ספג ביקורת, בעיקר מהאוהדים. בכר
(צילום: עוז מועלם)
מי שהיה רע מאוד אתמול הוא עומר אצילי, שנראה כבוי ואיבד כדורים רבים. במשחקים האחרונים אצילי מחמיץ ממצבים שבתקופה אחרת הוא עושה מהם שערים בקלות, ובכר צפוי לשוחח איתו ולנסות להבין מה עובר עליו. "הוא בתקופה פחות טובה. הוא רוצה ומנסה, דברים לא מסתדרים", אמר עליו בכר בסיום. "אנחנו תומכים בו ובטוחים שהוא ייתן לנו עוד הרבה".
המאמן עצמו גם ספג ביקורת, בעיקר מאוהדי הקבוצה, אחרי שהעלה את אצילי מהספסל בדקה ה-59 והוציא את דיא סבע, שכבש את שער היתרון של חיפה והיה מצוין. "רציתי לעשות שלושה חילופים, זה מה שהחלטתי באותו רגע", אמר בכר בסיום על הוצאת סבע. גם בחירת ההרכב אתמול הייתה מעט מוזרה, כשלצידו של אצילי שהתחיל כאמור על הספסל ישבו גם צ'ארון שרי ודולב חזיזה.
3 צפייה בגלריה
דיא סבע
דיא סבע
הוחלף מוקדם למרות יכולת טובה. סבע
(צילום: עוז מועלם)
לקראת הדרבי החיפאי במחזור הליגה הקרוב (שני, 20:30) בכר צפוי לבצע מהפכה נוספת בהרכב. שרי וחזיזה צפויים לשוב ל-11 של האלופה, ואילו לגבי אצילי יקבל בכר החלטה רק במהלך הימים הקרובים. פרנצדי פיירו, שנראה טוב בשני המשחקים האחרונים, ימשיך בהרכב ומקומו של דיא סבע לצידו מובטח. מחמוד ג'אבר צפוי לפתוח לצידו של עלי מוחמד בקישור האחורי ושון גולדברג ישוב ככל הנראה לעמדת הבלם, אחרי שאתמול פתח כמגן שמאלי.