מכבי חיפה עברה ערב מאכזב מאוד עם הדחה מליגת האלופות כבר בשלב המוקדמות הראשון, אחרי הפסד 2:0 בגומלין בחוץ מול קייראט (1:1 במשחק הראשון בסמי עופר). הירוקים נראו לא טוב, גם בהגנה וגם בהתקפה, ונשרו בעקבות ההפסד למוקדמות הליגה האזורית.
מי שסירב בסיום לדבר במונחים של אכזבה היה המאמן ברק בכר, אם כי בין השורות ניתן היה להבין כיצד הוא מרגיש: "קשה להתאכזב ממשחק שבו לא הגיע לנו", אמר המאמן. "למעט עשר הדקות הראשונות שבהן היינו במשחק, חטפנו שער ויצאנו לגמרי מהמשחק, לא היינו מרוכזים, היינו רכים. ניסינו לשנות, להחליף שיטות אבל בסופו של דבר זה לא עבד. הפסדנו בצדק".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר על הקווים
ברק בכר על הקווים
ברק בכר על הקווים. "לא היינו מרוכזים"
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
המאמן התקשה לשים את האצבע על מה ספציפית לא עבד, אך החמיא ליריבה: "אנחנו ישר אחרי המשחק ויש הרבה דברים שלא עבדו. הקבוצה לא שיחקה טוב. גם כשהגענו למצבים לא היינו חדים. הפסדנו לקבוצה שהיא כרגע יותר טובה מאיתנו, זו האמת. עשינו הכל כדי לצמצם את הפערים ולא הצלחנו. צריך להסתכל קדימה".
המבט קדימה אומר משחק מול דינמו טביליסי כבר ביום חמישי הבא במוקדמות הליגה האזורית. לבכר לא הייתה העדפה, מלבד שהשחקנים שלו ייראו טוב יותר: "שתי הקבוצות טובות, זה לא משנה לנו. אני מקווה שהשחקנים שלנו יגיעו יותר חדים ומשופשפים ונוכל לעבור לשלב הבא".
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי בפעולה
עומר אצילי בפעולה
עומר אצילי באחד הניסיונות המסוכנים הבודדים של חיפה
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)