חשיפת "ידיעות אחרונות" ו-ynet מהבוקר, לפיה גורמים בכירים בהתאחדות לכדורגל ובנבחרת ישראל מנסים לשכנע ולרכך את ערן זהבי לשוב למדים הלאומיים לקראת פתיחת הקמפיין בעוד בדיוק חודש, יצרה הד גדול בנבחרת ישראל.
מי שמידר את עצמו מההליך הוא המאמן הלאומי אלון חזן שרק הביע את דעתו המקצועית לגבי הזימון הברור מבחינתו של זהבי בהתאם למדיניות בנבחרת. על כן, מי שמנהל את המשא ומתן הוא בעיקר יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ יחד עם יוסי בניון, כאשר השניים כבר שוחחו עם זהבי. בשבוע הבא יתקיים מפגש מכריע בין השחקן לבין בניון, כאשר המטרה היא לקבל תשובה עד למסיבת העיתונאים ביום שני הקרוב.
1 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג ומשתיק את אוהדי סקוטלנד
ערן זהבי חוגג ומשתיק את אוהדי סקוטלנד
ערן זהבי חוגג ומשתיק את אוהדי סקוטלנד
(צילום: AP)
"זהבי צריך לשים את הנבחרת לפניו, הוא לא יחזור במידה ויעמיד תנאים", אמר גורם המעורה במשא ומתן. "חבל מאוד שאחד משחקני הנבחרת הגדולים ביותר יפרוש בגלל עניין כזה. ברור שאנחנו מבינים שהוא רואה בזה עניין מקצועי, אבל לא נהפוך נבחרת שלמה בשביל זה. הוא ישוב רק בתנאים שיש לכולם, לא תהיה חזרה מותנית. הוא יכול להיות שותף לאירוע היסטורי עם הנבחרת. זו החלטה נטו שלו - לחזור כמו גדול מהדלת הקדמית. רק בלי תנאים".
גם בסביבתו הקרובה של זהבי מנסים לשכנעו לקבל את המתווה החזרה ללא תנאים, כשהוא בעצמו מפרש זאת כהחלטה מקצועית ולא פריבלגית. "בימים הקרובים תתקבל החלטה סופית", אישרו בהתאחדות את החשיפה של "ידיעות אחרונות" ו-ynet.