המחזור השלישי של גביע הטוטו בלאומית שוחק הערב (שני). הפועל כפר קאסם גברה 0:1 על א.ס. אשדוד, הפועל עכו ניצחה 2:4 את הפועל נוף הגליל, הפועל ניר רמת השרון ניצחה 0:1 את מכבי קביליו יפו, עירוני טבריה גברה באותה תוצאה על הפועל עפולה. הפועל רמת גן והפועל כפר סבא נפרדו ב-0:0, הפועל ראשון לציון ניצחה 1:3 את הפועל פתח תקוה ואחי נצרת סיימה ב-1:1 מול הפועל אום אל פאחם.
במשחק צמוד בין הפועל עכו ליורדת הטרייה הפועל נוף הגליל, המארחת רשמה ניצחון לאחר שכבשה ארבעה שערים. נוף הגליל הצליחה לצמק עם שניים, אבל זה לא הספיק לה מול עכשו שהרשימה.
1 צפייה בגלריה
ערן לוי
ערן לוי
עדיין ללא ניצחון. ערן לוי
(צילום: עוז מועלם)
הפועל ראשון לציון הביסה את הפועל פתח תקווה במשחק נהדר, וזאת אחרי שהמארחת נעלמה כמעט לגמרי במהלך החלק הראשון והציגה הגנה רופפת. אלפלא קונטה העלה את הכתומים ליתרון לאחר שביצעה פריצה נהדרת עם הטעיה ברחבה ושלח את הכדור ישירות לשער. מוחמד במבה הכפיל חמש דקות לאחר מכן, ואיאס מסאלחה סגר עניין במחצית השנייה. אופק אושר הצליח רק לצמק עבור האורחת.
הפועל רמת השרון מרשימה במסגרת גביע הטוטו, רושמת ניצחון שלישי ועולה לראשות הבית זאת לאחר שגברה על א.ס אשדוד ועל כפר קאסם במחזור הקודם. מנגד, מכבי יפו עדין לא מצליחה להשתלב מספיק בליגה הלאומית. ואחרי שהצליחה לחלץ תיקו בסיבוב הקודם, היא רשמה הפסד מאכזב מול המארחת והיא עדין ללא ניצחון. גיא סביליה ניצל את תנומת ההגנה של יפו כדי לשלוח כדור נהדר לדוד דגו שכבש פנימה על סף הירידה למחצית.
הפועל רמת גן אירחה את הפועל כפר סבא, שמציגה יכולת מאכזבת במסגרת גביע הטוטו. האורחת דווקא פתחה טוב את המשחק, אך לא הצליחה לתרגם את זה לשערים. במהלך המשחק מחאת אוהדי הירוקים נמשכה ונשמעו קריאות ״לא רוצים את שום בהפועל״. שתי הקבוצות נפרדו בתיקו מאופס .