האם אנחנו בדרך לסוף אחת הסאגות הגדולות של הקיץ? על-פי דיווח של העיתונאי המוערך, דייויד אורנסטיין מ"האתלטיק", באיירן מינכן וטוטנהאם הגיעו לסיכום על מעברו של הארי קיין לאלופת גרמניה תמורת 100 מיליון אירו. יש לציין כי ההחלטה נמצאת כעת בידיו של קפטן נבחרת אנגליה, לו יש חוזה בקבוצה והוא נוטה להישאר בלונדון.
על פי הדיווחים בחודש האחרון, באיירן "עשתה הכל" כדי להחתים את קיין בן ה-30, שנמצא בשנה האחרונה לחוזה שלו. היא הגדילה לאחרונה את הצעתה מ-80 מיליון אירו ל-100 מיליון, ועוד 10 מיליון אירו על בונוסים שונים. לאורך כל התקופה טוטנהאם דחתה את ההצעות, אך כעת מסתבר - היא "התרצתה".
2 צפייה בגלריה
קיין
קיין
ההעברה הגדולה של הקיץ? קיין
(צילום: Julian Finney/Getty Images)
רק ביום ראשון האחרון קיין כבש רביעייה במשחק אימון מול שחטאר דונייצק (1:5 לספרס). מנג'ר טוטנהאם אנג'ה פוסטקוגלו התבטא בנושא אחרי המשחק: "כולם מודאגים מהסיטואציה עם קיין, ככה זה ימשיך עד שיהיה שינוי למרות שאני חושב שזה לא טוב לאף אחד מהצדדים. ראיתם היום כמה הארי מעורב בקבוצה שלנו, אני בינתיים עובד עם מה שיש לי".
קיין, מלך השערים של טוטנהאם בכל הזמנים עם 280 כיבושים ב-435 משחקים, הוא אחד הכדורגלנים הגדולים אי פעם שלא זכו בתואר, ומהבחינה הזאת קל להבין מדוע מעבר לבאיירן הגיוני מבחינתו. הקבוצה הגרמנית נמצאת במשבר ניהולי, אך העונה האחרונה שבה סיימה בלי צלחת אליפות בבונדסליגה הייתה ב־2010/11. 11 זכיות רצופות.
2 צפייה בגלריה
קיין
קיין
בדרך לפרידה מלונדון? קיין
(צילום: Yong Teck Lim/Getty Images)
עבור טוטנהאם היה מדובר בהזדמנות אחרונה להרוויח סכומים כאלה תמורת קיין. בעונה הקרובה היא לא תשחק באירופה ונראה שהדבר הנכון ביותר מבחינתה הוא להתחיל תהליך של בנייה מחדש תחת המאמן האוסטרלי פוסטקוגלו.